Proactiviteit in klantcontact. Vaak wordt dan gedacht aan geautomatiseerde campagnes voor het werven van nieuwe klanten of het extra verkopen aan bestaande klanten door middel van telefonische verkoop of het maken van afspraken voor accountmanagers … Lees verder
Whitepaper: De optimale vorm van klantherkenning
Wilt u inzicht en handvatten naar een optimale vorm van klantherkenning voor uw organisatie? Bewustwording en probleemherkenning is noodzakelijk. Het begint primair met de vraag: ‘Hoe urgent is klantherkenning voor alle afdelingen van mijn … Lees verder
Het net even anders doen…… Klantbeleving maakt het verschil
Het winkelgebied wat het meest lijkt op het gemiddelde winkelgebied in Nederland, ligt in Friesland. En wel in Drachten, volgens het onderzoeksbureau wat het RTL-Nieuws heeft geraadpleegd. Gemiddeld in modewinkels, horeca-ondernemingen, diensten … Lees verder
Help wie is er bereikbaar?
Briefjes op de telefoon, een A4-tje op het prikbord, mailtjes en berichtjes op een intranet. Uw medewerkers verzinnen allerlei oplossingen om elkaar te vertellen wie er ’s avonds en in het weekend dienst heeft. Maar briefjes raken kwijt en het A4-tje … Lees verder
Video: Sodexo verbetert klantcontact met storm Cloud Contact Center
Sodexo wil haar klanten beter van dienst kunnen zijn. Steeds meer organisaties kiezen ervoor om hun facilitaire diensten integraal uit te besteden. Om de gasten van Sodexo en servicegebruikers kwalitatief hoogwaardige diensten te kunnen bieden, is … Lees verder
Direct de juiste persoon aan de lijn bij SHDH dankzij Roostermodule van storm
Kwaliteit, bereikbaarheid en toegankelijkheid zijn zeer belangrijk voor stichting SHDH. Het is belangrijk dat cliënten altijd te woord worden gestaan. Mocht één van de medewerkers in gesprek zijn of niet opnemen binnen een x-aantal seconden, dan … Lees verder
Wat is omnichannel en wat kun je ermee?
Regelmatig komen er vragen bij ons binnen over omnichannel. Wat is het nu eigenlijk? De definitie van omnichannel is het centraal stellen van de klant. Als je de klant direct beschikbare informatie en content aanbiedt, heeft de klant over alle … Lees verder
De do’s en don’ts: IVR (Interactive Voice Response)
Twintig jaar geleden zag de wereld er heel anders uit dan nu. Waar vroeger iedere klant telefonisch contact opnam met organisaties, zijn er nu steeds meer kanalen waar uit gekozen kan worden. Veel organisaties besteden, en terecht overigens, veel … Lees verder
Dit gesprek kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden
Bovenstaande zin heeft iedereen wel eens gehoord. De hoofdtaak van een klantcontactmedewerker is het voeren van gesprekken met klanten. Dit kan zowel telefonisch, maar steeds vaker ook per e-mail, chat of social media. Het is vaak een zorg voor … Lees verder
Zeven strategieën voor het productiever maken van uw contactcenter-medewerkers
De klantenservice is van groot belang. Het is noodzakelijk dat klantvragen snel bij de juiste medewerker terecht komen. Met een goede bereikbaarheid en een efficiënte inzet van contactcenter-medewerkers kunnen organisaties aan de eisen en wensen van … Lees verder