7 april 2025. Op zoek naar een partij magazijnstellingen of een bepaald landbouwvoertuig? Op TBAuctions kan je een bod uitbrengen. Een fietsenfabrikant die omvalt? TBAuctions veilt de faillissementspartij. Bij de klantenservice van het … Lees verder
De oplossing is compleet, flexibel en innovatief en de samenwerking is heel close’ Vattenfall
Vattenfall behoeft weinig introductie. De Zweedse energieleverancier, die tot maart 2019 in Nederland nog bekend was onder de naam Nuon, onderscheidt zich op verschillende gebieden van andere energieleveranciers. Bas Verstraten, Campaign Manager … Lees verder
De technology journey van CNV Info
15 november 2022. Het contactcenter van vakbond CNV bestaat bijna 20 jaar. CNV Info heeft zich over die jaren doorlopend ontwikkeld. Zowel de invulling van de eigen rol als de technologie zijn geleidelijk aangepast. De meest recente verandering … Lees verder
Vliegensvlug Whatsapp live bij Vliegtickets.nl
Otravo b.v. is marktleider in de (online) verkoop van vliegreizen in de Benelux en Scandinavië. Reizigers kunnen zowel persoonlijk als via self-service vliegreizen naar wereldwijde bestemmingen boeken, zowel online als offline en zowel zakelijk als … Lees verder
Salesforce en Hermes.NET functionaliteiten op één scherm gecombineerd bij Otravo
Bij Dé VakantieDiscounter, onderdeel van het overkoepelende Otravo, worden alle klantcontacten verwerkt in Salesforce. Hoe fijn zou het zijn als je bij het verwerken van deze contacten in Salesforce gebruik kan maken van de vele … Lees verder
Beerwulf implementeert Zendesk CTI
In het voorjaar van 2017 werd Beerwulf gelanceerd, een gebruiksvriendelijk speciaalbierplatform met een lokaal, nationaal en internationaal assortiment. De start-up verkoopt de verschillende bieren exclusief online en zocht voor de communicatie met … Lees verder
Essent.be in de wolken met Contact Center Live
Onlangs heeft Essent.be ervoor gekozen om haar Customer Service op te zetten als één virtuele operatie die alle aparte contact centers verbindt met WFM, Reporting, QM/training en Kennis Management. Dit met verschillende contact centers in Europa. … Lees verder