Beroepsvereniging CCMA onthulde de genomineerden voor de Contactcentermanager van het Jaar-verkiezing 2017. Uit de bijna veertig aanmeldingen selecteerde de negenkoppige jury in totaal elf kanshebbers, waaronder Judy van der Hulst, Client … Lees verder
Hoe je goede medewerkers bindt in een krappe arbeidsmarkt
De uitdaging voor banken en verzekeraars om gemakkelijk op en af te schalen en toch over voldoende expertise te beschikken. Het wordt voor banken en verzekeraars steeds moeilijker goede klantadviseurs te werven. In een steeds krappere arbeidsmarkt … Lees verder
Webhelp brengt de consument financieel in beweging
Webhelp, Business Process Partner en dé specialist in customer experiences, verzorgt al jaren het dagelijkse klantcontact van banken en verzekeraars. Maar we doen meer: met onze Campaign Services helpen we financiële instellingen klanten in beweging … Lees verder
Opbrengst van 193.110 euro voor de Challenge Mont Ventoux
Acht helden van Webhelp beklommen zaterdag 10 juni de reus van de Provence. Samen met vele anderen deden zij mee aan de Challenge Mont Ventoux, georganiseerd door stichting Join4Energy, om geld op te halen voor onderzoek naar … Lees verder
Meertalig succes in kaart gebracht
BestShoring begint met de juiste locatie. De meertalige sites van Webhelp liggen op strategische plekken die alles bieden wat opdrachtgevers, consumenten en medewerkers nodig hebben voor succes. … Lees verder
Virtuele tour – meertalig experience center
Hoe ziet een multilingual hub eruit? Maak een virtuele tour door een Webhelp vestiging die voor vele bekende merken in meer dan 15 talen actief is. Deze 360° video is het beste zichtbaar als je op play klikt en fullscreen selecteert. Klik links boven … Lees verder
De uitdaging van meertalig klantcontact
Klantcontact in meerdere talen is booming. Netflix breidt haar customer support center in Amsterdam uit naar 400 meertalige adviseurs en Uber kondigt de bundeling van haar klantenservice voor 25 landen in Marokko aan. Het bewijs dat meertalige … Lees verder
Veranderende en innovatieve customer-experiencewereld
Nederlands marktleider in customer-experiencemanagement Webhelp Nederland heeft in 2016 ook weer een sterke kwantitatieve en kwalitatieve groei doorgemaakt. Veel nieuwe klanten werden toegevoegd aan de al indrukwekkende lijst van Nederlandse en … Lees verder
Webhelp betreedt de Russisch sprekende markt en opent een vestiging in Letland
Webhelp, toonaangevend in business process outsourcing en customer experience expert, heeft de opening aangekondigd van een nieuwe vestiging in Riga, de hoofdstad van Letland. Hiermee heeft Webhelp de mogelijkheid een nieuwe niet-Europese taal aan te … Lees verder
Volgt retail Pokemon GO?
Vorig jaar veroverde Pokémon GO opeens de hele wereld. Bij zowel volwassenen als kinderen sloeg deze nieuwste trend in als een bom. Het spel combineert een mix van echte en virtuele werelden door oriëntatiepunten in het spel te integreren en gebruik … Lees verder