Webhelp, de toonaangevende leverancier van wereldwijde klantervaringen (CX) en zakelijke oplossingen, wordt door de topanalist NelsonHall erkend vanwege zijn mogelijkheden op het gebied van sociale media.Onze organisatie wordt erkend in drie … Lees verder
Zo haal je uit een negatieve ervaring een trouwe klant
Drie tips voor de beste klantbeleving Haal meer uit customer service en creëer de perfecte klantbeleving op een negatief moment. Ontdek welke kansen hier voor jouw organisatie liggen en ga zelf aan de slag! Download het e-book en krijg … Lees verder
Frost & Sullivan erkent Webhelp als topspeler op het gebied van innovatie en groei in hun 2020 Europese CX Radar.
Het wereldwijd bekende onderzoeks- en adviesbureau Frost & Sullivan heeft Webhelp een hoge ranking toegekend in hun 2020 Frost Radar™- CX Outsourcing. Webhelp is gepositioneerd als een leider op het gebied van groei en innovatie en … Lees verder
Zo lever jij de beste service in ongewone tijden – download de paper met tips & tricks
De eindejaarsdrukte is voorbij, maar door het Coronavirus wordt er nog steeds meer dan ooit online geshopt. Hoe mooi is het als jij het beter kunt doen dan de rest? De kans dat er iets mis gaat is groter wanneer het aantal online bestellingen … Lees verder
Klantcontact massaal vanuit huis
De zoektocht naar het ideale werkmodel Voordat corona de wereld overspoelde, werd er bij Webhelp in Nederland niet op grote schaal thuisgewerkt. Al waren de plannen er wel voor dit jaar. Webhelp omarmt het thuiswerken en gaat niet meer terug … Lees verder
Voorbereiden op een calamiteit, kan dat?
Het zou je maar overkomen... Een grote storing, een product dat wordt teruggehaald, een datalek of faillissement. De kans dat er een incident plaatsvindt is onvoorspelbaar, maar wat we wel weten is dat als het gebeurt de impact gigantisch groot is. … Lees verder
Webhelp Nederland opent tweede vestiging in Suriname
Op onze offshore locatie in het hart van Paramaribo leveren wij al meer dan 15 jaar dienstverlening voor de Nederlandse en Belgische arbeidsmarkt. Destijds zijn we gestart met een groep van 10 collega’s, dat aantal steeg al snel naar meer dan 400 … Lees verder
Optimaal klantcontact tijdens piekdrukte
Alles over bereikbaarheid en klanttevredenheid Klanten hebben hoge verwachtingen en zijn sneller geneigd om hun ongenoegen te uiten wanneer ze niet tijdig en correct worden geholpen. Dit is hét moment waarop je het verschil kan maken. Download de … Lees verder
Webhelp vernieuwt merk en belandt in de volgende fase van strategische ontwikkeling
"Vol enthousiasme en trots presenteren we het nieuwe gezicht van Webhelp aan Nederland en de rest van de wereld. Vele gesprekken met klanten en medewerkers uit alle onderdelen van onze organisatie in 36 landen hebben geleid tot deze krachtige en … Lees verder
Burgemeester Bruls van Nijmegen opent nieuwste Webhelp vestiging in Nederland
Vrijdag 19 april 2019 heeft Burgemeester Hubert Bruls van Nijmegen de nieuwste vestiging van Webhelp Nederland geopend. Een mooie uitbreiding in het unieke FiftyTwoDegrees gebouw in het hartje van het kennisinnovatiecentrum van de … Lees verder