Het aantal gemeenten dat gebruik maakt van de Telios KCC oplossing van Telecats blijft groeien. Skill based routing en CTI De Telios KCC oplossing heeft uitgebreide mogelijkheden voor het optimaal routeren van klantcontacten. Bij het routeren … Lees verder
In Zaanstad kunnen bewoners en bedrijven hun parkeerzaken vanuit huis regelen, online of telefonisch met spraakherkenning van Telecats.
Digitaal parkeren in Zaanstad neemt vogelvlucht dankzij oplossingen van Sigmax en de spraaktechnologie van Telecats. In Zaanstad kunnen bewoners en bedrijven sinds kort hun parkeerzaken vanuit huis regelen, online of telefonisch met … Lees verder
Outboundtool Telecats maakt contactcenter Consumentenbond efficiënter door blenden inbound en outbound verkeer
Het contactcenter van de Consumentenbond heeft de primeur met de nieuwe Telios outboundtool van Telecats. Met deze tool kunnen de medewerkers van het contactcenter nog efficiënter worden ingezet. Er zijn momenten dat er minder gesprekken binnenkomen … Lees verder
Gemeente Nijmegen gaat spraakherkenning gebruiken bij het routeren van telefoonverkeer op haar KlantContactCenter
Om de klant nog efficiënter van dienst te zijn gaat de gemeente Nijmegen gebruikmaken van Open Vraag Spraakherkenning van Telecats. Dit betekent dat mensen die naar de gemeente bellen hun vraag kunnen inspreken waarna het spraakherkenningssysteem de … Lees verder
Telecats lanceert nieuwe Telios ContactCenter Outboundtool
Met de Telios outboundtool van Telecats kunnen de medewerkers van het contactcenter nog efficiënter worden ingezet. Er zijn momenten dat er minder gesprekken binnenkomen op het contactcenter. Met behulp van de outboundtool kunnen beschikbare … Lees verder