Het aan- en afmelden van het bezoekersparkeren is veranderd in Den Haag. De bezoekerspas is niet meer nodig. Daarvoor in de plaats kunnen vergunninghouders bezoekers aan en afmelden via internet of met de telefoon en spraakherkenning van … Lees verder
Naarmate de spraakherkenning beter wordt, groeit de vraag naar volledig gesproken chatbots.
Chatbot-software die op een geschreven zin als invoer een antwoord formuleert, leent zich uitstekend voor een AI-benadering. Echter, de meeste huidige chatbots gebruiken door mensen opgestelde regels om “iets” met de invoer te doen. Bijvoorbeeld als … Lees verder
Spraaktechnologie made in Twente
Afgelopen vrijdag namen we bij Telecats feestelijk afscheid van 3 Toppers. Wim Luimes, Martin Spitholt en Jan Willem Mulder. Mannen, namens alle medewerkers, klanten en relaties hartelijk dank voor 27 jaar spraakmakend ondernemen met … Lees verder
AI krijgt voet aan de grond voor, tijdens en na klantcontact
In klantcontact struikelt iedereen over elkaar heen: ‘door de inzet van kunstmatige intelligentie (AI) verandert de wereld van klantcontact in rap tempo’. Ook de vraag of AI op termijn agents overbodig gaat maken, blijft populair. Wat Telecats … Lees verder
((( ON AIR ))) Podcast over conversational service, de “praatpalen”
In deze podcast: Erik de Gier interviewt Arjan van Hessen van Telecats en Universiteit Twente over "praatpalen". In Nederland zal, net als in de USA, het percentage huishoudens dat een praatpaal heeft binnen een paar jaar de 30% … Lees verder
Quality monitoring met spraaktechnologie geeft inzicht sentiment klantcontact
Om klantcontact goed te kunnen managen, is het belangrijk om real-time informatie te hebben. Hiervoor worden telefoongesprekken opgenomen en met spraaktechnologie verwerkt en geanalyseerd. Door de spraakherkenning is er informatie beschikbaar over de … Lees verder
Gemeente Haarlem digitaliseert het bezoekersparkeren met Telecats
Haarlem is een populaire stad. Het aantal inwoners groeit, net als het aantal bezoekers. En meer mensen betekent ook meer auto’s. Gemeente Haarlem anticipeert met verschillende maatregelen op deze groei. Een van deze maatregelen is het … Lees verder
((( ON AIR ))) Podcast over de Digitale transformatie van KPN
In deze podcast: Sander was te gast bij het Digital Breakfast op het W@LK-IN CS bij KPN in Amsterdam om de medewerkers op het contact center te informeren over de mogelijkheden en toepassingen van kunstmatige intelligentie en spraaktechnologie in … Lees verder
Spraaktechnologie in klantcontact
((( ON AIR ))) In deze podcast: Erik de Gier interviewt Sander Hesselink van Telecats over de ins en outs van spraaktechnologie bij contact centers. Het gaat van smartspeakers tot AI en weer terug naar praktische tips en tricks voor het hier en … Lees verder
Sprekende en luisterende robots
In de serie de vervangbare mens van EenVandaag TV Robots rukken op. Volgens het World Economic Forum is over tien jaar 52 procent van het werk in handen van programmeerbare machines. Zijn robots onze collega's van de toekomst? Volgens Vanessa … Lees verder