Judy van der Hulst, People Director van Webhelp houdt zich bezig met de krappe arbeidsmarkt. Ben je benieuwd hoe Webhelp deze uitdagingen aangaat? In dit interview vertelt Judy er graag meer over. Hoe maak je jullie organisatie … Lees verder
Offshore in Suriname: Van praten naar doen
Buiten de gebaande paden gaan is niet altijd even makkelijk. Het vraagt ons om uit onze comfortzone te gaan en het anders te doen dan de rest. De huidige arbeidsmarkt laat veel bedrijven weinig keuze. Om het Nederlandstalig klantcontact in te kunnen … Lees verder
Anders denken en anders doen: dé juiste mix van resources voor een optimale dienstverlening
Niemand kan er meer omheen. De arbeidsmarkt is krapper dan krap en dit is wereldwijd voelbaar in iedere branche. Bedrijven komen op verschillende vlakken voor onzekerheden en nieuwe uitdagingen te staan. Het beïnvloedt de manier waarop we werken en … Lees verder
Webhelp is met 1000 game-changers grootste BPO speler in Suriname
De krapte op de arbeidsmarkt in Nederland zorgt voor vele uitdagingen, maar voor een uitdaging vinden we bij Webhelp ook altijd weer een oplossing. We geloven dat als je buiten de gebaande paden gaat er nieuwe kansen ontstaan. Eén van deze … Lees verder
Webhelp Nederland beste BPO speler in nieuw onderzoek naar enablers van digitale transformatie
Webhelp Nederland komt als enabler hoog binnen in de DX300, het nieuwe onderzoek naar digitale transformatie uitgevoerd door de Universiteit van Amsterdam in opdracht van MT/Sprout. Het Amsterdam Centre for Business Innovation (ACBI) van de … Lees verder
Voorkom dat klanten via de achterdeur van jouw webshop weglopen
Fysieke winkels hebben zichzelf inmiddels helemaal geperfectioneerd. De muziek staat precies op het goede niveau, de stellages zijn perfect ingericht, het is gezellig en, heel belangrijk, verkopers spreken de klanten precies op het juiste moment aan … Lees verder
Meer conversie rond jouw marketingcampagne door engagement? 5 tips!
Engagement vanuit de consument zorgt voor een groter bereik en leidt tot online mond–tot–mondreclame. Dit heeft grotere impact dan alleen content marketing vanuit een bedrijf. Een slimme manier dus om de conversie van je campagne op te krikken. … Lees verder
De ultieme online customer experience: 5 voorbeelden
The customer experience bar has risen, so make every step of the customer journey count. De afgelopen twee jaar zien we dit sterk naar voren komen, de customer experience staat centraal. Het draait niet altijd en alleen maar om de prijs, maar … Lees verder
De top 5 game-changing marketingtrends die je niet mag missen
Heb je je digitale verkopen de afgelopen twee jaar ook zo enorm zien stijgen? Nice! Als marketeer heb je er meteen ook nieuwe uitdagingen bij gekregen. Hoe houd je bijvoorbeeld contact met die trouwe klant die altijd in de winkel kwam maar nu alleen … Lees verder
Meebewegen in de onvoorspelbaarheid
Als outsourcer van CX-dienstverlening en -technologie ervaart Webhelp Nederland dat consumenten, burgers en patiënten tijdens de pandemie steeds meer contact hebben gezocht met organisaties. Innovatie in processen en werkwijzen is cruciaal om de … Lees verder
- 1
- 2
- 3
- …
- 8
- Volgende »