De wereld van klantcontact verandert razendsnel en contactcenters moeten continu bijblijven om hun klanten blij te maken. Het overwinnen van communicatie-uitdagingen in je contactcenter is super belangrijk om de concurrentie voor te blijven en je … Lees verder
CCaaS: wat is het en wat zijn de voordelen?
SaaS, CPaaS, UCaaS... de as a service-termen vliegen je tegenwoordig om de oren. Mocht je nog nooit van CCaaS hebben gehoord, dan lees je in dit artikel van Steam-connect alles wat je moet weten. Contactcenters zijn een essentieel onderdeel … Lees verder
Wat is de Voice of the Customer en hoe zet je hem in?
De Voice of the Customer geeft je organisatie een duidelijk beeld van wat klanten willen en nodig hebben van je producten of diensten. Zonder inzicht in de feedback van klanten, vaar je blind en kun je misschien niet leveren wat zij echt verlangen. … Lees verder
Webinar: knallen met je social media in Steam-connect
De tijd waarin klanten alleen nog maar via de telefoon contact met je opnamen is voorbij. Vandaag de dag bereiken ze je ook via chat, social media en WhatsApp. Het kan lastig zijn om het overzicht over al die kanalen te bewaren en dat is waar … Lees verder
12 gamification ideeën voor je contactcenter
Wil je de betrokkenheid van je contactcenter agents verhogen en zit je eventjes zonder creatieve ideeën? Dit is je geluksdag! Steam-connect heeft de leukste, origineelste en grappigste contactcenter gamification ideeën voor je op een rijtje gezet. … Lees verder
Steam-connect conversation software
Met Steam-connect conversation software bundel je al je contactkanalen in één oplossing. Een toekomstbestendig platform, waar je altijd en overal kunt aanhaken. Steam-connect geeft je volledige vrijheid, via welke (toekomstige) kanalen de … Lees verder
Branded uitbellen met Steam-connect en Hiya
Zeg eens eerlijk: wat denk jij als eerste wanneer je gebeld wordt door een onbekend nummer? Tenzij je dol bent op verrassingen is de kans groot dat je niet opneemt. En dat is voor de meeste mensen niet anders. Om jouw pickup-rates voortaan te … Lees verder
Wedden dat jouw bedrijf nóg klantgerichter kan?
'De klant is koning!' is een oud gezegde. We weten allemaal wel dat we klant centraal moeten denken, maar in de praktijk wemelt het op het internet van gefrustreerde reacties. Onze marketingmanager Renée deelt haar frustraties en legt uit hoe je een … Lees verder
Zo start je een virtueel callcenter
Thuiswerken is anno 2022 helemaal ingeburgerd. Waar het eerst moest, vinden we het nu best wel fijn. Thuiswerken is here to stay en veel bedrijven gaan daarin mee door hun callcenter op locatie te veranderen in een virtueel callcenter. Anderen bouwen … Lees verder
22 tips om het werken in een callcenter leuker te maken
Werken als callcenter agent heeft niet de beste reputatie, maar eigenlijk is dat onterecht. Je hebt je geluk namelijk toch echt zelf in de hand. Werken in een callcenter leuker maken doe je met onze 22 tips & tricks. Een gemiddeld … Lees verder
- 1
- 2
- 3
- …
- 6
- Volgende »