Klantgedrevenheid is relevanter dan ooit! Want als je als organisatie je beslissingen en acties baseert op de behoeftes en feedback van klanten, maak je de grootste kans op duurzaam succes. Daarom voert Blauw Research ook in deze COVID-19 situatie de … Lees verder
Onzekere tijden: neem de juiste – klantgedreven- beslissingen in dialoog met de klant
Het zijn onzekere tijden voor veel organisaties. Des te belangrijker is het om goed te begrijpen wat er speelt bij je klanten. De stem van de klant helpt bij het nemen van beslissingen om de juiste koers te kiezen. In deze bijzondere periode helpt … Lees verder
Continu klantfeedback ophalen, welke oplossing kun je het beste gebruiken?
De mening van klanten is voor veel organisaties goud waard. Het vertelt ze continu wat er goed gaat én waar er kansen liggen om de klanttevredenheid naar een hoger niveau te krijgen. Helaas neemt de bereidheid onder klanten wel langzaam af, vanwege … Lees verder
Blik in de toekomst: het verschil maken met online klantbeleving?
Digitale dienstverlening is niet meer weg te denken in heel veel sectoren. Boodschappen bestel je online, voor je hypotheek werk je in je eigen portal, auto’s configureer je al lang niet meer bij de dealer. Vervangt de digitale snelweg daarmee alle … Lees verder
Slechts 8% van alle Nederlandse organisaties denkt bij alles aan de klant
Daar is ie dan, de Nationale Klantgedrevenheid Monitor 2019! Voor het tweede jaar op rij heeft Blauw in kaart gebracht hoe het staat met de klantgedrevenheid van Nederlandse organisaties. Tip van de sluier: we zijn op de goede weg, maar toch is pas … Lees verder
Klantgedrevenheid: en nu van woorden naar daden
Uit de titel zou je kunnen opmaken dat er in Nederland helemaal niks gebeurt op het gebied van klantgedrevenheid. Zo erg is het gelukkig niet. Klantgedrevenheid, feedback verzamelen en continu verbeteren zijn thema’s die onverminderd belangrijk zijn … Lees verder
Klantgedreven transformatie in Nederland? The game is on!
Is jouw team al op en top klantgedreven? Organisaties zijn ervan doordrongen dat een goede klantbeleving voor hen het verschil kan maken. Maar voor de meeste professionals in Nederland wordt ook steeds meer duidelijk dat het ware topsport is om een … Lees verder
Bulderend van het lachen verbijt je de pijn
Door Arjen van Ulden Soms heb je een cabaretier nodig om de cruciale weeffouten in onze samenleving aan de kaak te stellen. Vaak met een flinke schop tussen de beentjes maar altijd met een lach, zodat de pijn van de reality check nog enigszins … Lees verder
Feedback vragen: doe het goed of doe het niet!
“Beste webwinkel, mijn klantreis eindigt pas zodra ik het pakketje heb!”. Zo begon ik een tijdje geleden mijn feedback op een vragenlijst van een webwinkel nadat ik een bestelling had geplaatst. Deze webwinkel had het oriëntatieproces en de aankoop, … Lees verder
De Ultieme Gids voor Digitale Klantbeleving
Veel organisaties worstelen met het goed op elkaar afstemmen van de offline -en online klantbeleving. Slechts 15% van de organisaties in Nederland heeft dit pas echt goed op orde, terwijl wel 89% van de ondernemers klantbeleving als cruciale … Lees verder