TikTok is dé trend van dit moment. Het platform wordt naast de 'leuke dansfilmpjes voor tieners' steeds meer ingezet door organisaties om hun doelgroep te bereiken. Het moment om TikTok te gebruiken voor je organisatie is nú. Maar hoe vertaal je je … Lees verder
Customer Experience Trendrapport 2022
Het Customer Experience Trendrapport 2022 is verschenen. Hierin wordt je door Beeckestijn Business School, in samenwerking met inSites Consulting, meegenomen in de vijf belangrijkste customer experience trends van 2022. Dit kun je gebruiken om jouw … Lees verder
Ontdek de 5 customer experience trends van 2022
Het Customer Experience Trendrapport 2022 is onlangs verschenen. Daarin wordt je door Beeckestijn Business School in samenwerking met InSites Consulting meegenomen in 5 fundamentals die belangrijk zijn om jou customer experience een boost te geven. … Lees verder
Internal branding: versterk je merk van binnenuit
Bij het creëren van een sterk merk zijn de medewerkers het meest belangrijk. Pas als je medewerkers het merkverhaal voelen, beleven en in de praktijk brengen, gaat de klant de onderscheidingskracht van je merk écht opmerken. Maar hoe zorg je ervoor … Lees verder
Zo kies je de juiste marketing technology tool binnen B2B
De customer journey in B2B is vaak complexer dan in B2C. Je wilt dat deze zo goed mogelijk verloopt. Er is een arsenaal aan marketing technologie aanwezig. In iedere fase van de journey is wel een tool. Maar hoe kies je nu de juiste tool, hoe … Lees verder
Een design mindset toepassen op jouw business
Business Design verbindt de belevingswereld van de eindgebruiker met die van de business. Het gaat over waardecreatie en kan leiden tot succesvolle innovaties en competitief voordeel. Hoe pas je de design mindset toe op jouw business? Dat ontdek je … Lees verder
Conversie optimalisatie door online personalisatie
Je wilt uiteraard een zo hoog mogelijke omzet per bezoeker, maar ook een gebruiksvriendelijke website waarbij de klantervaring perfect is. Je kunt dit bereiken door het structureel optimaliseren van je conversie en user-/customer experience. In deze … Lees verder
Hoe breng je je CX plannen in de praktijk?
Tegenwoordig doet elke organisatie wel iets met klantbeleving, in welke mate dan ook. Er worden vaak veel CX plannen en customer journey's gemaakt, maar hier wordt de klant in de praktijk vaak niet blij mee gemaakt. Hoe zorg je ervoor dat je de … Lees verder
Emotie en merkenbouw in B2B
Emotie en magie zijn nodig voor het bouwen aan een sterk B2B merk. Deze aspecten worden vaak over het hoofd gezien door merkenbouwers en daarmee blijven belangrijke zaken liggen. Waarom is dit zo belangrijk en hoe pas je dit toe? Ontdek het tijdens … Lees verder
Hoe zet je interne communicatie & interne communities succesvol in?
De behoefte aan nieuwe interne communicatiestructuren is groter dan ooit. Organisaties willen weten hoe ze hun medewerkers kunnen verbinden aan het merk en medewerkers zijn opzoek naar nieuwe verbindingen met collega’s en de organisatie. Hierin … Lees verder