Bij het creëren van een sterk merk zijn de medewerkers het meest belangrijk. Pas als je medewerkers het merkverhaal voelen, beleven en in de praktijk brengen, gaat de klant de onderscheidingskracht van je merk écht opmerken. Maar hoe zorg je ervoor … Lees verder
Zo kies je de juiste marketing technology tool binnen B2B
De customer journey in B2B is vaak complexer dan in B2C. Je wilt dat deze zo goed mogelijk verloopt. Er is een arsenaal aan marketing technologie aanwezig. In iedere fase van de journey is wel een tool. Maar hoe kies je nu de juiste tool, hoe … Lees verder
Een design mindset toepassen op jouw business
Business Design verbindt de belevingswereld van de eindgebruiker met die van de business. Het gaat over waardecreatie en kan leiden tot succesvolle innovaties en competitief voordeel. Hoe pas je de design mindset toe op jouw business? Dat ontdek je … Lees verder
Conversie optimalisatie door online personalisatie
Je wilt uiteraard een zo hoog mogelijke omzet per bezoeker, maar ook een gebruiksvriendelijke website waarbij de klantervaring perfect is. Je kunt dit bereiken door het structureel optimaliseren van je conversie en user-/customer experience. In deze … Lees verder
Hoe breng je je CX plannen in de praktijk?
Tegenwoordig doet elke organisatie wel iets met klantbeleving, in welke mate dan ook. Er worden vaak veel CX plannen en customer journey's gemaakt, maar hier wordt de klant in de praktijk vaak niet blij mee gemaakt. Hoe zorg je ervoor dat je de … Lees verder
Emotie en merkenbouw in B2B
Emotie en magie zijn nodig voor het bouwen aan een sterk B2B merk. Deze aspecten worden vaak over het hoofd gezien door merkenbouwers en daarmee blijven belangrijke zaken liggen. Waarom is dit zo belangrijk en hoe pas je dit toe? Ontdek het tijdens … Lees verder
Hoe zet je interne communicatie & interne communities succesvol in?
De behoefte aan nieuwe interne communicatiestructuren is groter dan ooit. Organisaties willen weten hoe ze hun medewerkers kunnen verbinden aan het merk en medewerkers zijn opzoek naar nieuwe verbindingen met collega’s en de organisatie. Hierin … Lees verder
Klantfeedback: hoe je er van kunt profiteren
Iedereen gelooft wel in klantfeedback, maar het toepassen in de praktijk blijkt lastig. Waar zit de echte kracht van klantfeedback? En hoe zorg je ervoor dat jouw organisatie optimaal gaat presteren? Ontdek het tijdens deze online clinic van … Lees verder
Digital Marketing: Team en Transformatie
Wanneer je al wat langer meedraait binnen het vakgebied marketing, weet je dat er het nodige is veranderd. Wat vragen deze veranderingen van jou als leidinggevende van de marketingafdeling van jouw bedrijf? En wat heb je nodig om je team door een … Lees verder
Zo voorspel je churn d.m.v. data science
Het behouden van bestaande klanten is veel rendabeler dan het aantrekken van nieuwe klanten. Dit kun je doen door slim gebruik te maken van data. Maar hoe begin je hier mee? Ontdek het tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business … Lees verder