Er zijn nog steeds bedrijven in de B2B-sector die twijfelen aan de waarde van digitale marketing, terwijl andere organisaties digitale marketing al hebben geïntegreerd in hun strategie. Beeckestijn Business School heeft meer dan 100 digitale … Lees verder
Klantbeleving in de non-profit sector: noodzaak en nut
In de commerciële wereld is het belang van klantbeleving duidelijk, maar voor non-profit organisaties lijkt dit minder relevant. Vaak hebben klanten (burgers) geen keuze in dienstverlening, waardoor de vraag rijst waarom hierin geïnvesteerd zou … Lees verder
De CX & marketing skills die essentieel zijn voor professionals
Veel bedrijven en organisaties hechten steeds meer waarde aan marketing en customer experience management. Het aantal managers en professionals werkzaam in dit vakgebied neemt dan ook toe. Om waarde toe te voegen aan zowel klanten als de organisatie … Lees verder
Digitale transformate en leiderschap
Digitale ontwikkelingen leiden tot grote kansen voor ontwikkeling en sustainability van organisaties en mensen. Om hier succesvol op in te spelen moet je goed kunnen omgaan met de dynamiek en complexiteit. Een ander woord hiervoor is VUCA … Lees verder
B2B Demand Generation: Leer hoe je een goed model bouwt
Het is essentieel voor B2B marketeer om datagedreven demand generation toe te passen. Dit zorgt voor een continue stroom van kwalitatieve leads genereren en je verhoogt ook je omzet. Binnen B2B is het cruciaal om de juiste doelgroep te bereiken en … Lees verder
Ben jij al voorbereid op de komst van AI in het marketing vak?
De komst van AI heeft het marketing vak volledig op zijn kop gezet. Technologische ontwikkelingen brengen veranderingen met zich mee die voor veel marketeers nu nog onbekend zijn, maar die enorme gevolgen zullen hebben voor hun dagelijkse … Lees verder
Marketplaces: Waardevol in customer journey
Binnen marktplaatsen zitten de ontwikkelingen in een stroomversnelling. Als merk of fabrikant is het daarom belangrijk om beschikbaar te zijn waar je doelgroep is. De klassieke vier p's bestaan niet voor niets o.a. uit de P van plaats . Als je niet … Lees verder
De digital & data skills die waardevol zijn voor elke professional
De klantreis digitaliseert en dat heeft directe gevolgen voor de kennis en skills die nu nodig zijn binnen digital & marketing. Skills zoals programmeren zijn niet essentieel. In deze online sessie met Bart Meerdink hoor je welke skills wel nodig … Lees verder
Datadriven marketing (voor B2C en B2B)
Veel bedrijven zijn nog niet begonnen met datadriven marketing omdat zij denken eerst veel data nodig te hebben. Ontdek meer over datadriven marketing tijdens de online clinic van Beeckestijn Business School op 15 februari. Ceesjan de Vos (Ternair) … Lees verder
De belangrijkste trends in communicatie
Hoe zorg je ervoor dat de communicatie van jouw organisatie up-to-date blijft in het snel veranderende communicatielandschap? En hoe blijf je op hoogte van de nieuwste veranderingen? Trendwatching is the key. Met Trendwatching kun je concrete stappen … Lees verder