Digitale ontwikkelingen leiden tot grote kansen voor ontwikkeling en sustainability van organisaties en mensen. Om hier succesvol op in te spelen moet je goed kunnen omgaan met de dynamiek en complexiteit. Een ander woord hiervoor is VUCA … Lees verder
B2B Demand Generation: Leer hoe je een goed model bouwt
Het is essentieel voor B2B marketeer om datagedreven demand generation toe te passen. Dit zorgt voor een continue stroom van kwalitatieve leads genereren en je verhoogt ook je omzet. Binnen B2B is het cruciaal om de juiste doelgroep te bereiken en … Lees verder
Ben jij al voorbereid op de komst van AI in het marketing vak?
De komst van AI heeft het marketing vak volledig op zijn kop gezet. Technologische ontwikkelingen brengen veranderingen met zich mee die voor veel marketeers nu nog onbekend zijn, maar die enorme gevolgen zullen hebben voor hun dagelijkse … Lees verder
Marketplaces: Waardevol in customer journey
Binnen marktplaatsen zitten de ontwikkelingen in een stroomversnelling. Als merk of fabrikant is het daarom belangrijk om beschikbaar te zijn waar je doelgroep is. De klassieke vier p's bestaan niet voor niets o.a. uit de P van plaats . Als je niet … Lees verder
De digital & data skills die waardevol zijn voor elke professional
De klantreis digitaliseert en dat heeft directe gevolgen voor de kennis en skills die nu nodig zijn binnen digital & marketing. Skills zoals programmeren zijn niet essentieel. In deze online sessie met Bart Meerdink hoor je welke skills wel nodig … Lees verder
Datadriven marketing (voor B2C en B2B)
Veel bedrijven zijn nog niet begonnen met datadriven marketing omdat zij denken eerst veel data nodig te hebben. Ontdek meer over datadriven marketing tijdens de online clinic van Beeckestijn Business School op 15 februari. Ceesjan de Vos (Ternair) … Lees verder
De belangrijkste trends in communicatie
Hoe zorg je ervoor dat de communicatie van jouw organisatie up-to-date blijft in het snel veranderende communicatielandschap? En hoe blijf je op hoogte van de nieuwste veranderingen? Trendwatching is the key. Met Trendwatching kun je concrete stappen … Lees verder
Datadriven marketing in de praktijk (voor B2C en B2B)
Meerdere bedrijven hebben datadriven marketing nog niet geïmplementeerd, omdat ze denken dat er veel data voor nodig is. Tijdens deze online clinic leggen Kees Groenewoud (Cmotions) en Ceesjan de Vos (Ternair) uit hoe je op een praktische manier, … Lees verder
De data en digital skills die elke marketeer nodig heeft
Inmiddels is het bekend dat de klantreis digitaliseert. Dit heeft gevolgen voor de kennis en skills die nu nodig zijn binnen marketing en digital. Moet je kunnen programmeren? Nee, maar tijdens deze online sessie van Beeckestijn Business School met … Lees verder
Onderscheid jezelf met een sterk employer brand
Er is een groot personeelstekort in veel verschillende sectoren. Juist in deze tijd heeft het hebben van een sterk employer brand veel voordelen. Mensen zullen sneller voor jou als werkgever kiezen, ze zijn productiever en hebben een lager verzuim. … Lees verder