Iedereen wordt geboren met een natuurlijke creatieve gave. Maar naarmate we opgroeien, lijkt die creativiteit langzaam te vervagen. En dat is een probleem in een wereld waar creatief denken een van de belangrijkste vaardigheden is voor de toekomst. … Lees verder
Ontdek hoe je jouw marketing futureproof maakt
Hoe kun je een sterke marketingstrategie en -organisatie opbouwen die flexibel genoeg is om zich aan te passen aan de snelle en ingrijpende veranderingen in de omgeving? Hoe kun je ontsnappen aan de obsessie met oppervlakkige en vluchtige aspecten … Lees verder
Update je kennis en skills tijdens de Beeckestijn Summerschool 2023
Klaar voor een zomer vol groei en ontwikkeling? Vergroot jouw kennis en vaardigheden tijdens de Beeckestijn Summerschool. Er is een gevarieerd aanbod aan masterclasses en trainingen in juli & augustus. Onze zomerschool heeft voor elk wat wils! … Lees verder
Hyper personalisatie: Is het een essentiële trend?
Wil je de juiste boodschap op het juiste moment en in real-time aan de juiste persoon versturen? Een goed begin is om klantdata effectief in te zetten om je (online) marketingactiviteiten beter zichtbaar te maken. Leer tijdens de online clinic van … Lees verder
Het geheim van grootse creativiteit
Creativiteit op het hoogste niveau vereist het vinden van inzichten die niet direct zichtbaar zijn. Dit zijn de kleine geheimen van mensen die ze voor zichzelf houden of waarvan ze zich niet bewust zijn. Door deze inzichten te integreren in je … Lees verder
Customer Experience trendrapport van 2023
Een doeltreffende klantbetrokkenheid vereist dat we nadenken over hoe we onze klanten kunnen ondersteunen, hoe we een connectie met hen kunnen opbouwen, hoe we contact met hen kunnen onderhouden en hoe we met hen kunnen samenwerken. Het Customer … Lees verder
Customer Experience Winners & Trends
Ben je benieuwd naar de belangrijkste customer experience trends van dit jaar? Meld je dan aan voor het gratis online event op 24 mei dat wordt gepresenteerd door Anders Jansen. Hier zullen de plannen van drie genomineerden voor de titel van Customer … Lees verder
Het B2B Marketing Maturity Model
Er zijn nog steeds bedrijven in de B2B-sector die twijfelen aan de waarde van digitale marketing, terwijl andere organisaties digitale marketing al hebben geïntegreerd in hun strategie. Beeckestijn Business School heeft meer dan 100 digitale … Lees verder
Klantbeleving in de non-profit sector: noodzaak en nut
In de commerciële wereld is het belang van klantbeleving duidelijk, maar voor non-profit organisaties lijkt dit minder relevant. Vaak hebben klanten (burgers) geen keuze in dienstverlening, waardoor de vraag rijst waarom hierin geïnvesteerd zou … Lees verder
De CX & marketing skills die essentieel zijn voor professionals
Veel bedrijven en organisaties hechten steeds meer waarde aan marketing en customer experience management. Het aantal managers en professionals werkzaam in dit vakgebied neemt dan ook toe. Om waarde toe te voegen aan zowel klanten als de organisatie … Lees verder