Tijd voor een nieuwe aflevering van Studio Beeckestijn! En deze keer hebben we niet één, maar twee bijzondere gasten: Marèse Nijman en Marcelle van der Brusse. Onlangs zijn zij samen genomineerd als het Digital Marketing Professional Duo van 2022! … Lees verder
Benodigde Marketing & CX Bekwaamheden voor Jouw Succes
Binnen talloze bedrijven en organisaties groeit de relevantie van marketing en het managen van klantbeleving binnen diverse bedrijven en organisaties. Het korps van managers en specialisten werkzaam in het marketing en CX werkveld breidt snel uit. … Lees verder
Ontdek de Wereld van Digitale Toegankelijkheid en Jouw Rol Daarin
Organisaties zetten steeds meer in op Digitale Toegankelijkheid, ook wel bekend als Accessibility. Ze erkennen niet alleen de noodzaak van naleving van wettelijke verplichtingen, maar zien ook de meerwaarde en voordelen van een organisatie die … Lees verder
De kracht van pricing
Pricing lijkt niet echt de buzz in marketing, maar de prijs heeft veel invloed op de winstgevendheid van een bedrijf. Helaas staat pricing bij veel bedrijven nog in de kinderschoenen. Ben je nieuwsgierig naar hoe je pricing aanpakt en wat het … Lees verder
De essentiële digitale en data-competenties voor elke professional
Het is algemeen bekend dat de klantreis digitaliseert! Dit heeft veel invloed op de benodigde kennis en vaardigheden. Moet je kunnen programmeren? Niet noodzakelijk, maar in deze sessie met Bart Meerdink kom je te weten welke vaardigheden wel … Lees verder
Growth hacking: Inzet van het groeimodel
Deze podcast van Studio Beeckestijn draait helemaal om growth hacking! Bart Meerdink interviewt Tanja Sanders, een zeer actieve professional op het gebied van growth hacking en data driven growth. Met haar bedrijf GrowthHub begeleidt ze bedrijven bij … Lees verder
Ontdek hoe AI en ChatGPT jouw conversieratio kunnen optimaliseren
Betreed de wereld van AI en ChatGPT, een gamechanger die onze branche op zijn kop zet. Leer hoe je AI op een slimme manier kunt gebruiken om je conversieratio te optimaliseren. Tijdens de clinic van Beeckestijn Business School krijg je nieuwe … Lees verder
Veranderingen op het gebied van Search
De opkomst van AI heeft een grote impact gehad op de wereld van zoekmarketing. Geautomatiseerde campagnes hebben het voor paid search specialisten moeilijker gemaakt om volledige controle te behouden over hun campagnes, kosten en resultaten. … Lees verder
Van waarde toevoegen naar waarde erkennen
In de huidige markt hebben klanten verschillende wensen en voorkeuren, maar ze zijn niet altijd bereid om voor alles waarde aan te hechten ook daadwerkelijk te betalen. Het begrijpen van de toegewezen waarde is daarom van cruciaal belang voor … Lees verder
De complexiteit van adverteren en digitale mediastrategieën
Ben jij al op de hoogte van alle ontwikkelingen binnen het complexe advertentielandschap? Tijdens de nieuwe podcast aflevering van Studio Beeckestijn neemt Paul Lempers, managing partner fma Digital & docent bij Beeckestijn je mee in de … Lees verder