DE KRACHT VAN SERVICE DESIGN THINKING Organisaties die in een snel veranderende wereld relevant en succesvol zijn, hebben een outside-in mentaliteit en een sterke focus op de klant. Multidisciplinaire teams werken er met passie aan het definiëren … Lees verder
Competitor intelligence: hoe weet je wat je concurrenten doen?
Het wordt met de toenemende concurrentie steeds moeilijker om nieuwe klanten te krijgen. Daarom is het belangrijk om precies te begrijpen wat je concurrenten nu doen en wat ze in de toekomst doen. Wat is hun strategie? Met welke producten en diensten … Lees verder
Reboarding in tijden van corona
Hoe ondersteun je medewerkers in verschillende fases van deze crisis? Ontdek hoe je dit succesvol aanpakt tijdens de online clinic. De coronacrisis leidt tot verandering bij veel organisaties. Met een effectief reboardingprogramma neem je … Lees verder
Wat is de impact van de versnelde digitale transformatie op jouw carrière?
Welke skills zijn belangrijk en waar liggen de kansen voor jouw carrière? Ontdek het tijdens de online clinic op 11 september Een ding is zeker. Onze digital marketing en CX loopbanen worden aanzienlijk beïnvloed door de gevolgen van de … Lees verder
Advanced Advertising; de afstervende cookie en hoe je CRM data kan activeren
Hoe ziet de toekomst van online advertising eruit? Ontdek tijdens de online clinic hoe je het gebruik van audiences future proof maakt! Veel bedrijven maken gebruik van audiences om hun online advertising-campagnes beter te kunnen sturen, vaak … Lees verder
Advanced Advertising; de afstervende cookie en hoe je CRM data kan activeren
Hoe ziet de toekomst van online advertising eruit? Ontdek tijdens de online clinic hoe je het gebruik van audiences future proof maakt! Veel bedrijven maken gebruik van audiences om hun online advertising-campagnes beter te kunnen … Lees verder
CX Marathon 2020 – Full of sprints
Wat wil jouw klant nu echt? Een klant wil gewoon goed geholpen worden. Gehoord worden, niet buitengesloten. Het goed doen, daar gaat het om. Organisaties kunnen daar op inspelen en de loyaliteit vergroten door optimale connectie, herbezinnen op … Lees verder
Clinic: de 5 meest essentiële digital marketing trends voor 2020
Wat zijn de belangrijkste trends in 2020 voor jou als marketeer? Ontdek het tijdens de gratis clinic op 10 januari! Beeckestijn Business School nodigt je graag uit voor de gratis clinic 'De 5 meest essentiële digital marketing trends voor … Lees verder
AR & VR: VAN HYPE TOT WAARDECREATIE
8 november 2019 door Beeckestijn Business School AR en VR, volgens Google de grote revolutie na de invoering van de mobiele telefoon, maar wat kan je ermee? Hoe kan je het inzetten voor jouw bedrijf? Op vrijdag 29 november 2019 organiseert … Lees verder
Manage optimaal je reputatie, ook in tijden van crisis
Beeckestijn Business School ontwikkelt nieuwe 2-daagse training: Online Reputatiemanagement & Crisiscommunicatie. Iets voor jou? Door social media en digitale media is het voor iedereen zichtbaar hoe er over een merk wordt gesproken. Dit kan … Lees verder