Het gebruik van chatbots & voice assistants draait steeds meer om het voeren van een dialoog. Een mix van digitale ondersteuning & menselijk contact. Dit is samen te vatten in het woord 'conversational'. Bots zullen meer dan ooit simpele … Lees verder
Verbeter je online performance met conversie & UX
Vanzelfsprekend wil je een zo hoog mogelijke omzet per bezoeker, maar ook een gebruiksvriendelijke website met een perfecte klantervaring. Dé manier om dat te bereiken is het structureel verbeteren van je conversie en user-/customer-experience. … Lees verder
E-commerce: de juiste strategie & kpi’s
Hoe krijg je meer grip op e-commerce door sturing op de juiste kpi's? Tijdens de online clinic van Beeckestijn Business School neemt e-commerce expert Alex Bloemendal je mee in het belang van de juiste kpi's. Om je e-commerce operatie zo optimaal … Lees verder
Customer experience over de grens, zijn er verschillen?
Rien Brus vertelt in een gratis online clinic bij Beeckestijn Business School over de hobbelige weg en transformatie met vallen en opstaan van product naar klantenbedrijf. Hij geeft voorbeelden van overeenkomsten en verschillen als het gaat over het … Lees verder
Update over ePrivacy, AVG & cookies
Als marketeer weet je vast dat er een nieuwe cookiewet aan komt. En dat 3rd party cookies gaan verdwijnen. Maar wat zijn de alternatieven en hoe werken die? En wat is de rol van contextual advertising? Lejo Duivenvoorde geeft je een update tijdens … Lees verder
De trends en ontwikkelingen binnen e-mail marketing (gratis clinic)
De toekomst van E-mail Onderschat de kracht van e-mailmarketing niet! Wereldwijd zijn er 3,8 miljard (!) gebruikers. Alleen dat is al een reden om volop in te zetten op e-mailmarketing. Daarnaast ligt de gemiddelde conversie vanuit e-mail met … Lees verder
Productontwikkeling vanuit insights
Weg van je onderbuikgevoel, maar denken vanuit consumentenbehoeften, oftewel fact based-denken. Aan de hand van een aantal concrete use cases van oa. JBL, elho en Gazelle zal Marjolein van Ballegooij aantonen hoe proposities ‘insight-gedreven’ worden … Lees verder
Hoe bouw je met content aan een duurzaam merk?
Steeds meer consumenten vinden het belangrijk dat een merk ook bijdraagt aan de maatschappij, het milieu en het welzijn. Hoe bouw je een betekenisvol merk op waarbij je duurzaamheid zowel intern als extern communiceert? Ontdek tijdens de clinic bij … Lees verder
A.I. toepassen binnen marketing? Zo doe je dat!
Artificial Intelligence (AI), Machine learning en Voice herkenning. Iedereen praat erover, maar hoe pas je het toe? Er worden steeds meer tools ontwikkeld waarmee de toepassing van A.I. ook voor non-coders toegankelijk wordt. Ontdek tijdens de … Lees verder
Aan de slag met in-housing: hoe transformeer je de digitale marketing organisatie?
Wil jij aan de slag met in-housing? Ontdek tijdens de online clinic hoe je de digitale marketing organisatie transformeert? Er is een omslag zichtbaar onder adverteerders om hun digitale marketingactiviteiten in-house te brengen. De hedendaagse … Lees verder