De toekomst van E-mail Onderschat de kracht van e-mailmarketing niet! Wereldwijd zijn er 3,8 miljard (!) gebruikers. Alleen dat is al een reden om volop in te zetten op e-mailmarketing. Daarnaast ligt de gemiddelde conversie vanuit e-mail met … Lees verder
Productontwikkeling vanuit insights
Weg van je onderbuikgevoel, maar denken vanuit consumentenbehoeften, oftewel fact based-denken. Aan de hand van een aantal concrete use cases van oa. JBL, elho en Gazelle zal Marjolein van Ballegooij aantonen hoe proposities ‘insight-gedreven’ worden … Lees verder
Hoe bouw je met content aan een duurzaam merk?
Steeds meer consumenten vinden het belangrijk dat een merk ook bijdraagt aan de maatschappij, het milieu en het welzijn. Hoe bouw je een betekenisvol merk op waarbij je duurzaamheid zowel intern als extern communiceert? Ontdek tijdens de clinic bij … Lees verder
A.I. toepassen binnen marketing? Zo doe je dat!
Artificial Intelligence (AI), Machine learning en Voice herkenning. Iedereen praat erover, maar hoe pas je het toe? Er worden steeds meer tools ontwikkeld waarmee de toepassing van A.I. ook voor non-coders toegankelijk wordt. Ontdek tijdens de … Lees verder
Aan de slag met in-housing: hoe transformeer je de digitale marketing organisatie?
Wil jij aan de slag met in-housing? Ontdek tijdens de online clinic hoe je de digitale marketing organisatie transformeert? Er is een omslag zichtbaar onder adverteerders om hun digitale marketingactiviteiten in-house te brengen. De hedendaagse … Lees verder
De nieuwe mogelijkheden van leadgeneratie & social selling via Linkedin
Linkedin heeft de afgelopen tijd veel nieuwe features uitgerold. Hoe zet je deze succesvol in? Ontdek het tijdens de online clinic. Linkedin is tijdens de COVID-19-periode uitgegroeid tot een platform voor klantcontact en leadgeneratie. Met de … Lees verder
Hoe organiseer je een excellente dienstverlening in een non-profitorganisatie?
Een duidelijke visie op klantcontact en hoogwaardige dienstverlening gaan hand in hand. Maar hoe ga je hiermee om als publieke dienstverlener? En hoe kun je zowel duurzaam als klantgericht zijn? Jean-Pierre Thomassen en Egbert Jan van Bel nemen je … Lees verder
Product Discovery: hoe pak je het aan?
We nodigen je graag uit voor de gratis clinic “Product discovery, hoe pak je het aan?" door Frank de Wit. Als de roadmaps voor het komende jaar worden gemaakt, moeten de thema's waaraan jij en jouw team willen werken gerangschikt worden. Meestal … Lees verder
Crisiscommunicatie & leiderschap in het coronatijdperk dat voortduurt
Tijdens de online clinic op 30 oktober helpt Frank Peters je met de crisiscommunicatie-aanpak voor de tweede ronde van de pandemie. Crisiscommunicatie tijdens de eerste coronagolf was relatief eenvoudig. We waren immers allemaal slachtoffer van … Lees verder
ONLINE COMMUNICATIE TREND UPDATE: ONTWIKKELINGEN EN KANSEN
Ontdek tijdens deze update op woensdag 7 oktober de laatste trends, inzichten en ontwikkelingen op het gebied van online communicatie en de invloeden & kansen die hieruit voortvloeien. Hans Corsmit geeft je een helder overzicht van recente … Lees verder