Emotie en magie zijn nodig voor het bouwen aan een sterk B2B merk. Deze aspecten worden vaak over het hoofd gezien door merkenbouwers en daarmee blijven belangrijke zaken liggen. Waarom is dit zo belangrijk en hoe pas je dit toe? Ontdek het tijdens … Lees verder
Hoe zet je interne communicatie & interne communities succesvol in?
De behoefte aan nieuwe interne communicatiestructuren is groter dan ooit. Organisaties willen weten hoe ze hun medewerkers kunnen verbinden aan het merk en medewerkers zijn opzoek naar nieuwe verbindingen met collega’s en de organisatie. Hierin … Lees verder
Klantfeedback: hoe je er van kunt profiteren
Iedereen gelooft wel in klantfeedback, maar het toepassen in de praktijk blijkt lastig. Waar zit de echte kracht van klantfeedback? En hoe zorg je ervoor dat jouw organisatie optimaal gaat presteren? Ontdek het tijdens deze online clinic van … Lees verder
Digital Marketing: Team en Transformatie
Wanneer je al wat langer meedraait binnen het vakgebied marketing, weet je dat er het nodige is veranderd. Wat vragen deze veranderingen van jou als leidinggevende van de marketingafdeling van jouw bedrijf? En wat heb je nodig om je team door een … Lees verder
Zo voorspel je churn d.m.v. data science
Het behouden van bestaande klanten is veel rendabeler dan het aantrekken van nieuwe klanten. Dit kun je doen door slim gebruik te maken van data. Maar hoe begin je hier mee? Ontdek het tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business … Lees verder
Tijd om nu te starten met Google Analytics 4
Google Analytics 4 is sinds een tijd de nieuwe standaard. Het is een compleet nieuwe meetmethode geworden voor het verkeer van je website en online marketing inspanningen. De gegevens van de oude Google Analytics kunnen niet omgezet worden, waardoor … Lees verder
Zo weet je wat je concurrenten (gaan) doen
Het is tegenwoordig door toenemende concurrentie en marktverzadiging heel belangrijker om precies te begrijpen wat je concurrenten nu doen en wat ze in de toekomst gaan doen. Welk tactisch spel gaan zij spelen, wat is hun business plan, hoe … Lees verder
Hoe word en blijf je een aantrekkelijke werkgever?
De laatste tijd werken we allemaal wel eens op afstand. Dit is een kans om de manier van werken als organisatie opnieuw vorm te geven. Maar hoe zorg je ervoor dat je een aantrekkelijke werkgever bent en blijft? Ontdek het tijdens deze clinic van … Lees verder
Digital marketing voor fondsenwervers
Waar liggen de kansen en prioriteiten voor online fondsenwervers? En hoe kun je meer leads en donateurs werven? Ontdek het tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School. Datum: 1 april Tijd: 14:00 tot 15:30 uur Locatie: … Lees verder
Employee experience: zo maak je hem optimaal
Door de continue verandering in organisaties, veranderen er intern ook zaken. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de manier van werken, leiding geven, onboaden en leren. Het is belangrijk dat je de medewerkers tevreden houdt en ze het gevoel van … Lees verder