Strategische overwegingen bij Mid- en backoffice outsourcing De huidige markt is zeer uitdagend voor bedrijven die te maken hebben met grotere informatiestromen. Denk aan verzekeraars, gezondheidszorg, energiebedrijven, banken en andere financiële … Lees verder
Verfrissende oplossingen voor personeelsschaarste
De arbeidsmarkt in Nederland staat onder druk. Er is teveel vraag en te weinig aanbod vanuit werkzoekenden. Bedrijven gaan hierdoor op zoek naar alternatieven waarvan outsourcing er 1 is. Hoe beweeg je als outsource leverancier mee in de dynamiek van … Lees verder
RPA en outsourcing perspectieven
“Outsourcing as a concept is changing from make it run to make change happen.” Digitalisering van administratieve processen en klantcontact is niet van gisteren. Of het nu gaat om het invoeren van chatbots, conversational design, of het bouwen van … Lees verder
10 misverstanden over outsourcing
Wel of niet outsourcen, bij veel bedrijven komt deze vraag vroeg of laat voorbij. Welke misverstanden over outsourcing bestaan er en zijn deze terecht? Lees in dit artikel de 10 meest bekende misverstanden over outsourcing en of deze terecht of … Lees verder
Klantenservice uitbesteden: wanneer werkt het wel en wanneer dus niet?
Wanneer werkt het uitbesteden van klantcontact wel en wanneer niet? Waarom besteden veel organisaties klantcontact uit? Wat zijn de belangrijkste motivatoren en wanneer werkt het uitbesteden wel en wanneer werkt het niet? In deze whitepaper … Lees verder
Mythes inhuur virtuele assistenten
Ondanks de groeiende bekendheid en inzet van uitbesteding aan VA's, gaan er nog een aantal mythes rond over virtuele assistenten. Door deze misconcepties aan te nemen als feiten, lopen ondernemers een effectieve oplossing voor hun werkdruk en sneller … Lees verder
Open Coffee Virtuele Assistent woensdag 22 april
Ben je erg druk en blijft er dagelijks werk liggen? Al eens overwogen om hulp in te schakelen van een assistent op afstand? Wees welkom op onze VAZZ Open Coffee Breakout sessie en ontdek de mogelijkheden van het samenwerken met een Virtuele … Lees verder
Retourstromen; niet sexy, wel noodzakelijk
Marges op uw verkopen zijn minimaal. Klanten zijn gewend om meer te bestellen dan nodig is, uit te proberen en veel terug te sturen. Aan de ene kant goed, dit maakt de besteldrempel laag. Aan de andere kant zorgt dit voor veel retourstromen die niet … Lees verder
Een optimale klantenservice tijdens Black Friday: bent u er klaar voor?
Black Friday wordt steeds populairder in Nederland en 29 november is het dan weer zo ver! Ook dit jaar verwacht ik (Christine van Leeuwen) dat er weer records worden gebroken en de omzet de lucht in knalt. Elke keer weer zorgt Black Friday … Lees verder
1 Miljoen formulieren verwerken met 150 extra medewerkers in 1 maand tijd
Tik tik tik...het is stil bij Alembo Suriname op de afdeling gegevensverwerking. Opperste concentratie is verrijst om het oktoberproject tot een succes te brengen. Meer dan 150 medewerkers zijn extra geworven om binnen een maand tijd, 1 miljoen … Lees verder