De verwachting van klanten en hun voorkeuren veranderen. Hoe goed ben jij daarvan op de hoogte en hoe speel jij daar op in? Hoe zorg jij bijvoorbeeld dat je onderscheidend bent in service? |
Wat ons betreft vraagt dat eerst om de positionering van een sterk merk. Een merk dat weet wat er speelt bij haar doelgroep. Dat weet hoe zij snel inspeelt op de vragen die haar klanten stellen en hoe deze te beantwoorden, of beter nog, te voorkomen. Wat voor strategische keuzes maak je daarin als het gaat om het aannemen van talent, aanschaf van technologie, inrichting van organisatie en processen? En wat is er eigenlijk allemaal “te koop” op de markt om daar invulling aan te geven? Dat zijn de onderwerpen die aan bod komen tijdens Service Tomorrow op donderdag 16 april 2020. Ons thema is Listen to the Crowd. Wat ons betreft begint daar de customer journey. Welke keuzes je vervolgens maakt bepaal jij. We hebben een inspirerend programma samengesteld dat je daarbij helpt. |
- Listen to the Crowd – Alexander de Ruiter (OBI4wan)
- Wat als Generatie Z om service vraagt? – Aljan de Boer
- How to build a brand – Coen van Hees (Story of AMS)
- Techmarkt – Ontdek de hedendaagse trends op de Techmarkt!
- Listen to the Crowd QUIZ!
- First time right in service – Tinky Bart (TKC digital)
- AI as enabling Technology in Customer Interaction – René Rateischak (APG – GroeiFabriek)
Als leuk extraatje hebben we Customer Experience & Customer-Centricity specialist Sydney Brouwer gevraagd als dagvoorzitter. Als iemand weet wat “Listen to the Crowd” is, dan is hij het wel!
Tijdens de Techmarkt krijg je samen met 300 andere CX professionals de mogelijkheid om kennis te maken met de technologieën die er tegenwoordig op de markt te krijgen zijn. Zo zijn onder andere Freshworks, Frontline Solutions, OBI4wan en Contexta360 op de Techmarkt aanwezig.