Hoe richt je als ondernemer klantprocessen nu zó in, dat het zowel voor de klant als de organisatie en medewerkers makkelijker wordt? Waar kan er op bij worden gestuurd en waar zijn verbeteringen door te voeren?
Klantcontactprocessen inrichten blijft een uitdaging. Een uitdaging – zoals het woord al zegt – in de vorm van een continu proces. Tijdens het eerste evenement van 2020, op woensdag 18 maart, vertellen we je meer over de inrichting van een efficiënt klantproces. In deze workshop nemen twee experts je stapsgewijs mee langs alle do’s en don’ts. Op basis van échte cases en praktijkervaring.
Het doel? Een hoger service level, lagere kosten, en natuurlijk tevreden klanten. Ben jij er bij? Meld je dan snel aan, want vol = vol!
- Wie: Mike Louis (Zehnder Group Nederland) en Danny Peters (Milkymap)
- Wat: Blink uit in een efficiënt klantproces
- Waar: het pand van DIRECT Klantcontact, Jansbuitensingel 7, 6811 AA Arnhem
- Wanneer: woensdag 18 maart 2020
- Hoe laat: 14.30 – 18.30 uur
De sprekers
Mike Louis – Zehnder Group Nederland
Mike Louis is al een geruime tijd werkzaam binnen Zehnder Group Nederland als Senior Change Manager en weet als geen ander hoe het is om complexe verandertrajecten onder de loep te nemen en te optimaliseren. Zehnder Group Nederland houdt zich sinds jaar en dag intensief en succesvol bezig met uitgekiende oplossingen voor het binnenklimaat. De kwaliteit van de binnenlucht en het comfort voor de mens in zijn leef-, woon- en werkomgeving staan daarbij centraal. Het doel van Zehnder Group Nederland? Het realiseren van een gezond, comfortabel en energiezuinig binnenklimaat.
Danny Peters
Danny Peters is mede-oprichter van Milkymap en werkt al meer dan 20 jaar in de wereld van Customer Experience Management. Begonnen met het optimaliseren van klantprocessen in contact centers en uitgegroeid tot één van Nederlands meest gewaardeerde specialisten op het gebied van klantbeleving en de verbetering daarvan. Danny Peters heeft verschillende methoden en technieken ontwikkeld waarmee inzichten en verbeterideeën vanuit de klant gevonden en geïmplementeerd kunnen worden. Met Milkymap, het online platform voor Customer Journey Management kunnen zij de klant en de organisatie dichter bij elkaar brengen om zo te komen tot een betere klantbeleving en betere klantprocessen.
AANMELDEN?
Wil je verzekerd zijn van een plek? Meld je direct gratis aan voor dit inspirerende kennisevent (t.w.v. €99,-) ! Aanmelden kan hier.