Onze partners wel! Vanuit partnership werken wij samen met bedrijven aan een future proof customer service organisatie. Wat typeert onze partners?
- Durven, kunnen en willen veranderen als organisatie
- Innoveren op gebied van technologie én human engagement
- Klanten altijd voorop stellen
- Partnership gelijk stellen aan openheid, vertrouwen en elkaar uitdagen
- Het doel hebben om continu waarde toe te voegen voor alle stakeholders
- Herkenning in onze way-of-working: vol passie, ondernemerschap, transparantie en human engagement. Daarmee bedoelen we samen pionieren op het gebied van mens en technologie, onder andere door managed in- of outsourcing, work from home of een combinatie daarvan.
Nieuw jaar met de WAB
Sinds 1 januari 2020 is de Wet Arbeidsmarkt in Balans (WAB) van kracht. De impact van de WAB heeft mogelijk impact op jouw customer service organisatie. Wij hebben de WAB omarmd en als kans benut door onze medewerkers een vast contract met vaste uren te bieden. Yvonne vertelt hoe wij dit bij VANAD hebben aangepakt en wat dit betekent voor onze partners: https://youtu.be/6HArEfmuEEc
Top 5-positie
Wist je dat we nummer 5 facilitair contactcenter in Nederland zijn? Daar zijn we trots op! Deze plek past bij ons missie en visie: Dagelijks het verschil maken door digitale toepassingen en door persoonlijk klantcontact te bewaren voor de relevante momenten om continu waarde toe te voegen. Wat is jouw doel voor 2020?
Durf jij stappen te maken naar een futureproof customer service organisatie? Dan nodigen we je graag uit voor een inspirerend gesprek! Stuur een bericht naar inspiratie@vanadgroup.com en start het avontuur.