Verhoog je service én verkoop met live chat op je website.
Live chat via je website is een onmisbaar instrument voor klantenservice geworden. Klanten ervaren drempels, hebben twijfels of willen snel weten of jouw product of dienst iets voor hen is. Met een live chat met échte mensen verhoog je de verkoop en voeg je extra service toe. Loop geen klanten mis! DIRECT Klantcontact laat je bedrijf groeien met een professionele en vriendelijke live chat, desgewenst 24 uur per dag en 7 dagen per week.
HOE WERKT DE LIVE CHAT-SERVICE?
Voor een goede live chat moet je doorlopend geschikte medewerkers beschikbaar hebben. Geen zorgen, daar zijn wij voor. Professionele, vriendelijke en goed opgeleide agents die je klanten helpen op weg naar een succesvolle conversie op je website. Precies volgens jouw instructies, zonder dat je er omkijken naar hebt.
Vanzelfsprekend kunnen we snel schakelen. Snelheid is een van onze grootste pluspunten. En met onze live chat-service kun jij straks ook razendsnelle service aan je klanten verlenen. Na je aanmelding, kunnen we vaak binnen 24 uur van start!
Met onze heldere instructie installeer je de chatservice in een handomdraai op je website. Heb je al een live chat in eigen beheer? Dan kunnen we ook werken met jouw systeem. In overleg met jou stellen we het script op en maken we afspraken over de reactietijd, de afhandeling, de verslagen van chats en de rapportages.
Je kiest zelf of we jouw live chat alleen tijdens drukte, buiten kantoortijden of altijd voor je verzorgen. Als je wilt, kunnen we jouw klanten zelfs 24 uur per dag en 7 dagen per week via live chat op weg helpen.
Meer weten? Bekijk de video:
WAAROM LIVE CHAT OP JE WEBSITE?
Jouw klanten zoeken 24 uur per dag online naar oplossingen voor hun problemen. Als jouw onderneming zo’n oplossing biedt, wil je natuurlijk graag dat ze op je website komen. Eenmaal op je website beland, wil je ook dat ze jouw product of dienst bestellen. Dát is het moment dat live chat essentieel is, zeker als je klanten online iets bij je kunnen bestellen.
Uit onafhankelijk onderzoek van Econsultancy blijkt dat zo’n 83% van de bezoekers enige hulp nodig heeft bij het afronden van een aankoop. Live chat is dan het aangewezen kanaal. Direct op de website, direct beschikbaar. Chats kun je veel sneller afhandelen dan e-mails of telefoontjes, waarmee je voorkomt dat klanten uit frustratie naar een concurrent overstappen. Bovendien geeft je doelgroep in toenemende mate de voorkeur aan een chatbox boven andere communicatiemiddelen.
MIJN DIRECT KLANTCONTACT
Jij bent en blijft altijd en overal in control. Met de app en desktopversie van Mijn DIRECT Klantcontact heb je realtime inzicht in jouw externe klantenservice.