Krachtenbundeling voor klantcontact en technologie
Met deze krachtenbundeling heeft Effecta de professionals in huis die het hele spectrum aan diensten verzorgen in klantcontact en technologie. Van strategisch advies op het gebied van communicatietechnologie tot de uitvoering en borging ervan. Richard Vernes, CFO Effecta: “Met een team van 50 strategic business consultants, technical engineers, functioneel beheerders en developers onder één dak kunnen we nog meer voor onze klanten betekenen.”
A single point of contact
Auke Smit, CEO Effecta, vult aan: “Omdat we als één team aan de slag gaan kunnen we volledige transparantie bieden. Waar klanten voorheen op zoek moesten naar een andere partij voor implementatie en uitvoering, zorgen wij nu dat het communicatievraagstuk van onze klanten van A tot Z uitgedacht, uitgevoerd en geborgd wordt.”
“Als puur Nederlands bedrijf, zijn we voor het Nederlandse bedrijfsleven hét zintuigelijk vermogen op het gebied van technologie en communicatie. Heel veel organisaties zien door de bomen het bos niet meer in het domein van snel ontwikkelende communicatiemogelijkheden, de integratie en samenhang daarvan. Wij bieden strategische en pragmatische oplossingen, zodat organisaties effectief met hun stakeholders kunnen interacteren”.
“WIJ BEHEERSEN DE COMMUNICATIETECHNOLOGIE VAN GISTEREN, VANDAAG EN MORGEN”
Wij bereiden ons continu voor op toekomstige technologieën en mogelijkheden binnen klantcontact en contact centers. Vernes: “Bedrijven beseffen zich heel goed hoe snel ontwikkelingen op het gebied van communicatietechnologie gaan, maar weten vaak niet hoe ze dat in hun eigen organisatie kunnen toepassen. Daarom helpt Effecta om deze digitale transformatie soepel te laten verlopen, nu en in de toekomst.”