De uitdaging
Om de snel veranderende consument bij te kunnen benen op klantcontactgebied, zocht Blokker naar een partner die snelheid, flexibiliteit en verbeteringen biedt. Kunnen bieden wat de klant van vandaag en morgen nodig heeft, vraagt om een vooruitziende blik. Hoe maak je de klantenservice alsook de gehele organisatie van Blokker wendbaar voor veranderingen? En zorg je voor een klantgerichte service-organisatie tegen de laagst mogelijke kosten? Met VANAD haalde Blokker in 2016 de partner in huis om een futureproof klantenservice te realiseren
De oplossing
Alles begint met een goede basis. Door structuur aan te brengen in mensen, processen en systemen is er gewerkt aan een efficiënte en effectieve klantenservice. Onder andere Procesrunner, technologie van Morphis (onderdeel van VANAD Group) zorgt ervoor dat klanten van Blokker snel worden geholpen. Door de combinatie van managed insourcing en outsourcing is VANAD in staat om zowel dichtbij de Blokker-organisatie te staan als flexibiliteit te bieden. Met data-analyses wordt er dagelijks gestuurd op verbeteringen. Chatbots beantwoorden 24/7 makkelijke klantvragen, zodat klanten die hulp of advies nodig hebben persoonlijk worden geholpen door de klantenservice medewerkers.
Partnership in business is zo enorm belangrijk. Je hebt elkaar nodig als je samen een verandering doormaakt. Agile werken is essentieel, dat kun je alleen als je goed samenwerkt. VANAD staat als partner dichtbij Blokker, je voelt je engaged.
Lees hier de behaalde resultaten van Blokkers klantenservice.