Transavia en VANAD Group hebben een partnership gesloten om samen voor een nog betere customer experience te zorgen voor de Nederlandse markt. Vanaf januari 2019 neemt VANAD Group stapsgewijs het Nederlandse klantcontact van Transavia over, waarvoor VANAD zowel mensen als de juiste technologie inzet. Onder Transavia’s motto ‘We make low cost feel good’ maken de partners gezamenlijk verdere stappen in de innovatie en ontwikkeling van klantcontact, waarbij de klantbeleving centraal staat.
Menselijke maat
Nederland is de thuisbasis en belangrijkste groeimarkt voor Transavia. In VANAD vond Transavia de partner die zowel de mensen als de technologie in huis heeft om haar merk verder uit te bouwen op klantcontactgebied. Marije Teerling, Base Lead Customer Experience bij Transavia: “Voor Transavia is customer experience een cruciale strategie om het verschil te maken als merk naar onze klanten. Met VANAD hebben we een partner gevonden die net zoals wij zeer intrinsiek gemotiveerd is om klantbeleving naar nog een hoger niveau te trekken. Wij hebben beiden de wil om op een aantal punten de beste te zijn. Dat is een vruchtbare start van onze samenwerking.”
Low cost feel good
”De eerste stap is dat VANAD stapsgewijs het Nederlandstalige klantcontact van Transavia overneemt”, vertelt Marije Teerling. “Dat onze klanten in toenemende mate consistentie ervaren in alle contacten is onze tweede stap. Oftewel, een naadloze aansluiting tussen VANAD’s contactcenter en wat er aan boord en in andere contacten gebeurt. Onze derde stap is dat onze klant zich erkent, gezien en gewaardeerd voelt.”
Meer dan een outsource partner
VANAD is erg enthousiast over hun samenwerking met Transavia: “We zijn trots op ons partnership met Transavia” stelt Yvonne de Keijzer, general manager VANAD Engage, “Dat ze ons het vertrouwen geven om hun kostbaarste bezit, namelijk tevreden én loyale klanten, te bedienen is een hele eer. Wij zijn beide mensgerichte organisaties die staan voor kwaliteit en een excellente klantbeleving, waardoor we dezelfde taal spreken en nu al één team zijn. Transavia heeft voor onze mensen én voor onze technologie (VANAD Aloha) gekozen, waardoor we vanuit beide assen de klanten van Transavia optimaal kunnen bedienen. Door Transavia te helpen digitaliseren waar mogelijk, blijft er enkel persoonlijk contact over dat voor zowel de klant als voor Transavia waardevol is. Hierdoor zijn we in staat om echt het verschil te maken in klanttevredenheid en –beleving.” aldus Yvonne de Keijzer.