Over de functie
In deze functie ben je verantwoordelijk voor het optimaal laten presteren van je team.
Dit betekent dat je een groot team van klantadviseurs binnen de organisatie operationeel aan stuurt, ondersteund door 5 tot 8 teamcoaches. Samen met hen ben je verantwoordelijk voor de resultaten in termen van klanttevredenheid, first contact resolution, sales en kosten. Je belegt verantwoordelijkheden in je team en bent in staat de overall performance te managen en continu de juiste focus en prioriteiten te bepalen.
Je bent, samen met een collega, het operationeel gezicht van Webhelp binnen de klantrelatie. Hierbij ligt de uitdaging in het innovatief ontwikkelen en uitbreiden van de diensten van Webhelp. Het overtreffen van de klantverwachtingen is hierbij essentieel! Je bent daarnaast verantwoordelijk voor de afstemming van activiteiten met de vestigingen in Suriname en Tilburg en vervang je de eindverantwoordelijke van de dienst tijdens afwezigheid.
Functie eisen
Wij zoeken een ervaren operationeel manager, die uitdaging haalt uit het continue verbeteren van operationele resultaten. Je bent van nature een leider en beschikt over een gezonde dosis ondernemerschap. Met jouw inspirerende stijl van leidinggeven ontwikkel je jouw team naar een hoger niveau, ben je verbindend en vier je gezamenlijk successen. Vanzelfsprekend ben je klantgericht, communicatief vaardig, overtuigend, resultaatgericht en stressbestendig.
- Je hebt een HBO/WO opleidingsniveau;
- Je hebt senioriteit als operationeel manager door aantoonbare ervaring in contact centers (min. 3 tot 5 jaar) en bent hierdoor in staat om zowel op inhoud als gedrag medewerkers aan te sturen;
- Je bent in staat om op strategisch, tactisch en operationeel niveau klantverwachtingen te overtreffen en innovatie in te brengen en toe te passen;
- Je analytische capaciteiten zijn een vanzelfsprekendheid waardoor geen enkele rapportage geheimen voor je heeft zodat jij ze feilloos weet te interpreteren en toe te passen;
- Je beschikt over een flinke dosis ambitie en energie en weet je omgeving goed te motiveren en te stimuleren door je enthousiasme en doorzettingsvermogen;
- Flexibiliteit gedurende de openingstijden van het project.
Wat wij bieden
In een sterk groeiende en dynamische organisatie krijg je de kans om je volop te ontwikkelen als contact center professional. Door het zichtbaar maken van je toegevoegde waarde is er veel ruimte en vrijheid om deze functie naar je hand te zetten. Uiteraard delen wij onze passie voor klantcontact en onze kernwaarden. Arbeidsvoorwaarden zijn marktconform en doorgroeien naar zwaardere functies is mogelijk.
Interesse
Enthousiast geworden? Solliciteer dan voor 30 november a.s. per mail via mmeijering@nl.webhelp.com of klik hier. Naast een aantal selectiegesprekken is een assessment ook onderdeel van onze selectieprocedure.
Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Theo van de Wouw (Business Unit Director via 06-53831832 of Marjolein Meijering (HR Manager) via 06-53732791.