Webhelp deed 4 november mee aan de CQ-test, een event waarbij de besten in klantcontact worden gekozen. Lilian van den Oosterkamp, HR Manager, is de winnende manager.
Lilian over haar prijs: “ik vond het belangrijk om vanuit HR onze medewerkers aan te moedigen tijdens de CQ-test. Onze klantadviseurs en teammanagers maken het verschil voor onze opdrachtgevers, hun klanten en voor Webhelp. Het gaat om hen. Dat ik zelf ook mee mocht doen aan de quiz was een leuke verrassing. Ik ben vooral trots op het Webhelp team. Dat vol enthousiasme als echte ambassadeurs Webhelp heeft vertegenwoordigd op deze dag.
Deze dames en heren en alle andere klantadviseurs van Webhelp staan elke dag klanten met passie en vakmanschap te woord voor en namens onze opdrachtgevers. Een belangrijk en mooi vak”.
The Only Way is Up
Meer dan 25 Webhelp-collega’s gingen vol enthousiasme naar de Fokker Terminal in Den Haag. Het in het thema van de dag aangeklede teamThe Only Way Is Up kwam uit het hele land: uit Groningen Ede en Zoetermeer. Ronald van Schijndel, COO: “Geweldig dat Lilian gewonnen heeft. Gedwongen door het team om mee te doen en dan winnen, met zo veel enthousiasme en inzet!”
Over de CQ Test
Klantadviseurs van veel bekende merken streden tijdens de Nationale CQ-test om de titel ‘Beste Klantenservice 2017’. CQ staat daarbij voor Contact Quotiënt: specifieke vaardigheden en competenties waar de klantcontactprofessional aan moet voldoen. De deelnemende teams werden getest op vaardigheden en competenties aan de hand van verschillende thema’s. Overall scoorden de deelnemende vrouwen beter dan de mannen. Het beste team was van T-Mobile en Klantadviseur van het Jaar is Mitchel Heemskerk van team ICS geworden.