Donderdag 12 oktober organiseert de Klantenservice Federatie (KSF) op locatie van VANAD Group in Capelle aan den IJssel een Expertsessie. Tijdens deze interactieve sessie staat ‘Service Excellence’ centraal. Wij gaan met elkaar in gesprek over hoe je klantcontact organisatiebreed optimaal kunt inrichten.
‘Werken aan integrale klantgerichtheid met het Service Excellence model’
Doe mee aan de expertsessie Customer Experience. We gaan met elkaar in gesprek over en zien concrete voorbeelden van wat Service Excellence betekent voor klantgerichtheid. Eric de Haan, o.a. auteur Service Excellence, licht de filosofie achter Service Excellence toe en vertelt meer over het Europese Service Excellence Model. Tevens vertelt hij over de transitie naar Service Excellence.
Praktijkcase Intergamma: klein beginnen, groot uitrollen
Intergamma laat zien dat je het streven naar Service Excellence en Customer Delight klein kunt beginnen en groot kunt uitrollen. Met een aantal tips, valkuilen en resultaten geeft het bedrijf inzicht in de stappen die Intergamma heeft gezet op weg naar Customer Delight. Mariëlle de Wit van Intergamma en Dennis Boer van VANAD Group geven tijdens de interactieve sessie inzicht in hun aanpak.
T-Mobile: draagvlak creëren en implementeren
T-Mobile heeft het Service Excellence Model omarmt en legt uit waarom zij juist voor Service Excellence hebben gekozen. Welke reden was doorslaggevend? Hoe creëer je draagvlak? Hoe begin je met het implementeren? Dat zijn vragen waarop Pieter Bezemer antwoord geeft. Heb je meer vragen? Stel ze aan hem!
Maturity check
Tot slot ga je aan de slag met de zogeheten Service Excellence Maturity Check. Dit beknopte instrument brengt in beeld hoe jouw organisatie ervoor staat in de transitie naar Service Excellence aan de hand van 10 paradigma shifts.
Ga naar deze website om je direct aan te melden.