In deze digitale tijd, richten veel bedrijven zich steeds meer op innovatie, artificiële intelligentie en digitalisering. Toch is het belangrijk om er rekening mee te houden dat naast de technologische evolutie, mensen de belangrijkste troef van een goed functionerende onderneming zijn. Het menselijk kapitaal van uw bedrijf in combinatie met vooruitstrevende technologie zullen het verschil maken. Maar hoe kun je deze nieuwe generatie werknemers aantrekken en behouden?
Gen Y wordt getriggerd door andere dingen, is op zoek naar andere uitdagingen en heeft andere verwachtingen van zijn werkgever. Callexcell heeft speciaal daarom een Communicatie & Branding team opgezet. Elke actie en campagne begint altijd vanuit een employer branding oogpunt. Hoe werft, selecteert, ontwikkelt en behoudt u een droomteam? Karin Van De Velde, CEO van Callexcell, geeft u in deze Engage breakout-sessie graag inzicht in hun employee engagement, employee life cycle en hoe Verint in dit proces een rol speelt.
Tijdens Engage on the Road Benelux delen Verint klanten hun kennis, ervaringen, uitdagingen en plannen rondom customer en employee engagement met u en andere Verint klanten en relaties. Meld u nu aan via www.verint.com/engage-on-the-road/benelux en we zien u graag op dinsdag 26 september in 1931 Congrescentrum in ’s-Hertogenbosch!