Wist u dat tevreden klanten vaak meer business opleveren dan marketingcampagnes? Uw klantenservice is dan ook van groot belang. Het is cruciaal dat klantvragen snel bij de juiste medewerker terecht komen.
Met een goede bereikbaarheid kunt u aan de eisen en wensen van uw klanten voldoen en verhoogt u de klanttevredenheid. Dit kan met een efficiënt ingerichte contact center oplossing vanuit de cloud.
Hebt u daar al over nagedacht? En kent u de voordelen van cloud-diensten? Neem op donderdag 8 oktober van 15.00-19.00 uur deel aan het event met als thema “Welke cruciale eisen worden gesteld aan een optimale klantcontactstrategie voor uw organisatie?”. Het event vindt plaats bij Content Guru in Den Haag en is bestemd voor contact center, call center, business, marketing en ICT management.
Programma
Interessante gastsprekers staan op het programma die vanuit diverse invalshoeken een duidelijke toekomstvisie hebben:
- Verbind mensen met informatie, Peter Jongeneel (Business Development Manager Content Guru Nederland)
- Trends in klantcontact, Geeske te Gussinklo (Directeur Klantenservice Federatie)
- Hoe kan contact center technologie engagement vergroten?, Christiaan van der Ven (Senior Business Consultant Coniche)
- Gewoon het juiste antwoord, Tanja van Groos (Informatie Manager Bruna)
- Digital Customer Contact, welke tools werken in de praktijk?, Elias Crum (Directeur Marketing Guys)
Aanmelden
U kunt zich inschrijven via het registratieformulier. Aan deelname zijn geen kosten verbonden. U ontvangt een bevestiging van uw aanmelding per e-mail. Hebt u nog vragen? Neem dan contact op met Michel de Vos van Content Guru via mvo@contentguru.nl.