Contact center software in de cloud zorgt voor een consistente, optimale klantbeleving, over alle kanalen en touchpoints (website, chat, telefoon, social). Met VANAD Aloha heeft u krachtige tools in huis om uw klantcontact te optimaliseren.
VANAD Aloha ondersteunt klantinteractie onder andere via de volgende kanalen:
- Spraak: Inbound en Outbound
- Web: Email en Formulieren
- Chat: Inbound en Outbound
- Social: Integratie met social media listeners
Ongeacht welk kanaal uw klant kiest om met u te communiceren, met VANAD Aloha biedt u hen een consistente, plezierige klantbeleving.
Waar expertise en ervaring samenkomen
Met onze expertise op het gebied van klantcontact en de technische kennis van onze ontwikkelaars hebben we een heel krachtige oplossing ontwikkeld, gebaseerd op zorgvuldig geselecteerde technologie. Een unieke formule voor het optimaliseren van klantinteracties op een simpele, flexibele en efficiënte manier.
Facilitating excellence
VANAD Aloha is ontwikkeld om Contact Center agents de handvatten te geven die zij nodig hebben. Zij hebben ons verteld wat ze nodig hebben en VANAD Aloha is ons antwoord. Innovatief, betrouwbaar en gemakkelijk in gebruik, VANAD Aloha wil dat uw agents uw klanten voorzien van de best mogelijke Customer Experience!