Hoe zorgt u ervoor dat u als autodealer de komende jaren succesvol blijft? U heeft te maken met steeds lagere marges op de verkoop en een hogere druk op de after sales.
Mis geen omzet meer
Het is noodzakelijk om uw klanten een unieke ervaring te geven en proactief contact met hen te zoeken. Bovendien wilt u geen omzet meer missen door gemiste telefoongesprekken. Het inrichten van een Klant Contact Centrum is daarom een eerste stap in de goede richting. Maar hoe pakt u dit goed aan? Wat zijn andere slimme oplossingen om de bereikbaarheid te verbeteren, de omzet te verhogen en de klanttevredenheid te laten stijgen? En hoe doen andere autodealers dat eigenlijk?
Speciaal voor u als verantwoordelijke voor klantcontact/communicatie binnen een automotive organisatie organiseert Mtel op woensdag 14 september om 10.00 uur het webinar: ‘Een Klant Contact Centrum voor autodealers’.
Aan het einde van dit webinar:
- Heeft u gehoord hoe uit ieder klantcontact een optimaal rendement kunt halen
- Weet u wat een goed ingericht Klant Contact Centrum kan opleveren
- Weet u alles van klantherkenning en proactieve leadopvolging
Iets voor u?
Dit webinar is voor personen die verantwoordelijk zijn voor de telefonische bereikbaarheid en/of klantcontact binnen autodealers en autobedrijven met 3 of meer vestigingen. Mocht u niet beschikbaar zijn op het moment van de webinar, is er een mogelijkheid om het webinar na te sturen.
Datum en tijd
Datum: 14 september
Tijd: 10.00 uur tot 11.00 uur
Aanmelden
U kunt zich aanmelden via deze link. Mocht u aanvullende vragen hebben of informatie nodig hebben, stuur dan een e-mail naar r.maat@mtel.nl