Amsterdam, 6 juni 2016 – Interactive Intelligence en PureCLOUDOE hebben een partnerovereenkomst getekend voor de nieuwe clouddienst PureCloud Engage.
Interactive Intelligence is leverancier van software en cloud services op het gebied van customer engagement, communicatie en samenwerking. PureCLOUDOE is specialist in cloud-gebaseerde bereikbaarheids- en contactcenteroplossingen.
PureCloud Engage van Interactive Intelligence is een nieuwe omnichannel contactcenterdienst waarmee klantgerichte organisaties eenvoudig en sne aan de slag kunnen op een pay-per-use-basis. Het biedt een scala aan klantcontactfunctionaliteit in een gebruikersvriendelijke webinterface. Toevoegen van gebruikers en functionaliteiten kan op ieder moment zonder downtime. Schaalbaarheid, flexibiliteit en veiligheid zijn maximaal geborgd door de architectuur die draait op Amazon Web Services (AWS).
“Speciaal voor onze contactcenter activiteiten is het label PureCLOUDOE in de markt gezet. Deze nieuwe naam geeft aan waar wij in onze puurste vorm voor staan: kennis en expertise voor contactcenters en passie voor dienstverlening’’, aldus Alex Inkelaar, directeur van PureCLOUDOE.
“Wij zochten naar een goede, betrouwbare cloudoplossing voor onze contactcenter klanten. Na een intensieve vergelijking van een aantal leveranciers was het voor ons duidelijk dat PureCloud Engage van Interactive Intelligence de enige juiste keuze was,” vult Martien Verhoeven, mede-directeur van PureCLOUDOE, aan.
“De kracht van het product zit in de ijzersterke visie van CEO Don Brown gecombineerd met de geschiedenis van continu innoveren, een robuuste architectuur en geavanceerde functionaliteiten. PureCloud kan alles wat de ‘oude’ systemen ook kunnen maar op de manier die klanten nu willen: snel en op basis van pay-per-use.”
PureCLOUDOE heeft veel ervaring met contactcenters en zet vooral in op ontzorging en een laagdrempelig contact. “Klanten krijgen bij ons de echte Brabantse waarden: we doen wat we beloven, we werken vanuit onze passie en zijn klantgericht. In combinatie met onze product- en marktkennis blijkt dat een succesvolle aanpak.”
Kim de Boer, Regional Sales Director Benelux, Frankrijk en Italië van Interactive Intelligence: “PureCLOUDOE sluit qua kennis en manier van werken prima bij ons aan. Klanten willen zich niet meer druk hoeven maken over de onderliggende technologie, die moet gewoon werken en beschikbaar zijn. En ze willen niet wakker liggen van grote investeringen maar op maat inkopen, zowel qua gebruikers als qua functionaliteit. En dat is precies wat PureCloud Engage levert.”
PureCloud Engage biedt onder andere omnichannel routing, IVR met spraakherkenning, opnames maken en quality management, outbound campagnes, CRM-integraties, grafische scripting en de mogelijkheid om te koppelen met andere apps en clouddiensten. PureCloud Engage heeft ook mogelijkheden voor interne en externe samenwerking en communicatie.
Meer informatie is te vinden op https://www.inin.com/nl/customer-engagement/cloud-contact-center.