Amsterdam, 18 mei 2016 – Interactive Intelligence, leverancier van software en cloud services op het gebied van customer engagement, communicatie en samenwerking, heeft TeleTigers officieel aangesteld als Partner voor PureCloud Engage.
René Hoogeboom, directeur van TeleTigers: “Wij kennen Interactive Intelligence al lang en werken graag met hen samen. Cloud heeft een grote markt waarin PureCloud een betrouwbaar product is met veel functionaliteit op contact centerniveau. We zien PureCloud dan ook als een mooi product dat past bij een groot aantal organisaties. Door PureCloud-partner te worden kunnen wij hierover goed adviseren en ondersteunen bij het zo optimaal mogelijk inzetten van deze toepassing.”
PureCloud Engage is een nieuwe dienst waarmee klantgerichte organisaties eenvoudig en snel mee aan de slag kunnen op een pay-per-use-basis. Het biedt een scala aan klantcontact-functionaliteit in een gebruikersvriendelijke webinterface. Toevoegen van gebruikers en functionaliteit kan op ieder moment zonder downtime. Schaalbaarheid, flexibiliteit en veiligheid zijn maximaal geborgd door de architectuur die draait op Amazon Web Services (AWS).
“TeleTigers is al jaren onze partner voor de CIC-enterprise-oplossing en we zijn blij dat zij dit nu ook voor PureCloud invullen,” zegt Kim de Boer, Regional Sales Director Benelux, Frankrijk en Italië van Interactive Intelligence. “Ik ben overtuigd dat zij veel organisaties gaan ondersteunen bij de inzet van PureCloud Engage voor het optimaliseren van klantprocessen.”
PureCloud Engage biedt onder andere omnichannel routing, IVR met spraakherkenning, opnames maken en quality management, outbound campagnes, CRM-integraties, grafische scripting en de mogelijkheid om te koppelen met andere apps en clouddiensten. PureCloud Engage heeft ook mogelijkheden voor interne en externe samenwerking en communicatie.
Meer informatie over PureCloud Engage is te vinden op https://www.inin.com/nl/customer-engagement/cloud-contact-center.