Tijdens de Multichannel verzorgt PlanMen in samenwerking met ININ een inspirerende sessie.
Planning en strategische beslissingen voor uw contact center personeel; een kristallen bol of een toegespitste software tool op basis van simulatie?
Multichannel: woensdag 20 en donderdag 21 april
In deze sessie wordt ingegaan hoe strategische capaciteitsplanning in contact centers aanzienlijk verbeterd kan worden. PlanMen heeft jarenlange ervaring met het inrichten van langetermijn- en capaciteitsplanning voor contact centers. In het eerste gedeelte van deze sessie neemt PlanMen u mee hoe deze processen bij hun klanten zijn ingericht en op welke punten deze tekortschieten en verder geoptimaliseerd kunnen worden.
In het tweede deel vertelt Interactive Intelligence hoe met behulp van slimme tooling dit proces naar een hoger niveau kan worden getild en zich snel laat terugverdienen. Voor veel grote contact centers wordt op deze manier een zeer interessant alternatief geboden voor in eigen huis gemaakte Excel spreadheets. Belangrijkste voordeel; aanzienlijk nauwkeurige langere termijn planning. Planners kunnen zich hierdoor bezig houden met de echte planningsaspecten en strategische afwegingen in plaats van bezig te zijn met het continue verzamelen en verwerken van historische gegevens en bijwerken en onderhouden van spreadsheets.
Over de sprekers:
Patrick Hubers heeft bijna 15 jaar ervaring in het verbeteren van klantcontactprocessen en-organisaties met kwaliteitsmodellen als COPC, Lean en Six Sigma. Als senior consultant bij PlanMen ondersteunt hij organisaties o.a. bij het verbinden van operationele planning aan de personele strategie op middellange en lange termijn. Sinds 2013 doceert hij hierover ook aan de Post hbo opleiding Workforce Management.
Als Sales Director heeft Jos Mols Interactive Intelligence vanaf eind jaren ’90 ontwikkeld en laten groeien in de Benelux. Met 250 klanten is de naam Interactive Intelligence (ININ) inmiddels een begrip geworden in de contact center business. Sinds 2015 richt Jos zich binnen EMEA volledig op een nieuw uniek strategisch contact center planningstool, genaamd Interaction Decisions.