Klanten zijn niet alleen mondiger, maar ook veeleisender geworden, zij verwachten een snel en correct antwoord, ongeacht het kanaal. Maar waar te beginnen? Niet iedere organisatie beschikt over de capaciteit, kennis of middelen om de klant optimaal te bedienen. Wanneer dit het geval is, kan Tele’Train Talent helpen.
Het Tele’Train SmartCenter
Tele’Train Talent biedt een totaalconcept in de vorm van het SmartCenter. Door middel van het SmartCenter bieden wij u op maat gesneden Managed Insourcing oplossingen voor het realiseren van kwalitatief, hoogwaardig klantcontact. Als opdrachtgever houdt u de volledige regie over het proces en maakt u gebruik van onze (gespecialiseerde) deskundigheid. Klantcontact uitbesteden is nog nooit zo toegankelijk geweest!
Waar blinkt het SmartCenter in uit?
- Het inzetten van ervaren klantteams onder leiding van contactcenter professionals, ondersteund met technologie en/of processen.
- Het overtreffen van klantverwachtingen en het verbeteren van een kosten efficiënt proces, om zo organisaties naar een volgend niveau te brengen.
- Het helpen bij het verbeteren van de directe toegankelijkheid van kennis & verbeteren van competenties van mensen met klantcontact. Alles in lijn met kernwaarden en ambities van de opdrachtgever.
- Het vinden en volgen van de beste weg naar klantcontact dat uitblinkt in effectiviteit en efficiency.
- Het aanbieden van heldere rapportages ter ondersteuning van het management “hier en nu” en richting toekomst.
Meer weten? Klik op deze link voor meer informatie