Gratis kennissessie op 15 april over waarde voor en van de klant!
Graag nodigen wij u uit voor de clinic CRM, succesvol sturen op de waarde voor en waarde van de klant door Jean-Pierre Thomassen op vrijdagmiddag 15 april 2016 van 13.00 – 15.00 uur bij Beeckestijn Business School in Leusden.
U bent binnen uw organisatie wellicht continu op zoek naar de ideale balans tussen waarde voor en van de klant. We bedoelen hiermee het evenwicht tussen wat een klant u substantieel brengt en welke duurzame waarde klanten hechten aan een relatie met u.
Die balans is van groot belang, want klanten hebben steeds meer keuze in aanbod van producten en diensten in binnen- en buitenland. De transparantie wordt steeds groter, grenzen vervagen en aanbiedingen worden klantgerichter waardoor men kiest voor de waardepropositie die het best bij iemand persoonlijk past. En hierbij geldt: ‘de gemiddelde klant bestaat niet’. Hoe onderzoekt u aan welke waardepropositie uw klanten de voorkeur geven en wat betekent dit vervolgens voor de relatie met uw klanten? Ook de waarde van uw klanten heeft invloed op de relatie. Is elke klant koning, of is de ene iets meer koning dan de ander? Moet ik misschien wel ‘Nee’ zeggen tegen bepaalde klanten omdat de balans onevenwichtig is?
Organisaties gebruiken gestructureerde methodieken voor het bepalen van de waarde van klanten. Dit om de juiste aandacht aan de juiste klanten te kunnen schenken. De waarde voor en de waarde van klanten vormen zo de basis voor succesvolle proposities, bedieningsconcepten en het relatiemanagement van uw organisatie.
Tijdens deze clinic worden onder meer de volgende onderwerpen behandeld:
- Hoe de waarde voor klanten te onderzoeken;
- Hoe de waarde van klanten te bepalen;
- Welke modellen en instrumenten u daarbij toepast;
- En hoe u de resultaten hiervan kunt vertalen naar bedieningsconcepten en relatiemanagement.
Voor wie?
Deze clinic is speciaal ontwikkeld voor iedereen die verantwoordelijk is voor of betrokken is bij het bepalen van de optimale wijze van bediening van klanten. Bent u Chief Customer Officer, manager klantgeluk, directeur verkoop, CRM-manager, manager klantcontact of als beleidsmedewerker werkzaam op dit vlak dan mag u deze clinic niet missen.
Over de spreker Jean-Pierre Thomassen
Jean-Pierre Thomassen is sinds meer dan 25 jaar organisatie-adviseur, onderzoeker en trainer op het vlak van klantgerichtheid, customer delight en service excellence. In de loop van de jaren heeft hij 14 managementboeken geschreven waaronder ‘Waardering door klanten’, ‘Klanttevredenheid, de zin en onzin’, ‘De Customer Delight Strategie’ en het recent verschenen boek ‘Service Excellence’.
Jean-Pierre is aan Beeckestijn Business School verbonden als kerndocent van de post-HBO opleiding Customer Experience & Relationship Management. Daarnaast verzorgt hij colleges voor diverse andere opleidingen.
Host deze middag is Egbert Jan van Bel, auteur managementboeken (w.o. Kloteklanten) en kerndocent bij Beeckestijn Business School.
Welke nieuwe kennis gaat u opdoen?
- Methoden voor het bepalen van de waarde van en voor klanten;
- Mogelijkeheden om te differentieren in klantbediening en relatiemanagement;
- Praktische tips;
- Antwoord op persoonlijke vragen.
Aanmelden
Kom op vrijdagmiddag 15 april 2016 naar deze bijzondere clinic bij Beeckestijn Business School. De clinic wordt gehouden van 13:00 tot 15:00 uur bij Beeckestijn Business School, Leusderend 30, 3832 RC te Leusden. Inloop is mogelijk vanaf 12:40 uur. Deelname is gratis en aanmelden kan hier.