De Bovag Garantie, de servicebeloften van VW bedrijfswagens, de power promise van Ziggo, de 7 zekerheden van de Jumbo, wie kent ze niet? Jumbo deed, voor en na de introductie van de 7 zekerheden, niks anders in haar dienstverlening. Maar vanaf het moment dat ze de 7 zekerheden hebben geïntroduceerd, werden ze (ineens) wel drie keer uitgeroepen tot het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland én steeg hun omzet substantieel.
Door heel expliciet te benoemen wat je zekerheden of klantbeloften zijn, word je toegevoegde waarde in de ogen van klanten veel tastbaarder. Daar wordt je als organisatie beter van. En dat willen we allemaal. We hebben allemaal een uniek/goed aanbod, maar te vaak hebben klanten dat niet door. Wil jij meer toegevoegde waarde creëren voor je klanten? Meld je aan voor de clinic bij Beeckestijn Business School
Datum: 13 oktober
Tijd: 09:30 tot 11:00
Locatie: Live-stream
Kosten: Gratis
Het effect van klantbeloften
Leg dus altijd een lat. Oftewel beloof heel expliciet wat klanten van je mogen verwachten. Het zorgt voor 4 belangrijke opbrengsten die aan bod komen in de clinic:
- Klanten willen je vaker kopen
- Klanten vinden je leuker
- Klanten gaan sneller klagen (en dat is heel goed nieuws, want daarmee helpen ze jouw dienstverlening mooier te maken. De ultieme vorm van co creatie.)
- Medewerkers krijgen veel meer richting
OVER ANDERS
Anders Jansen is partner bij Flowresulting & docent bij Beeckestijn. Hij adviseert klanten op het gebied van marketingstrategie, loyaliteitsstrategie, klantbeleving, NPS en customer journey. Vanuit zijn ervaringen voor klanten als Rabobank, Obvion en Loyalis neemt Anders je mee in onderwerpen als Customer Experience en Service Excellence. Daarnaast is Anders in 2020 uitgeroepen tot docent van het jaar binnen de vakgebieden Customer Experience, CRM & Data.
GRATIS AANMELDEN
- Je kunt je gratis aanmelden voor deze clinic van Beeckestijn Business School
- De clinic wordt gehouden van 09:30 tot 11:00 uur
- De clinic zal te volgen zijn via een live-stream