Klantcontact vindt al lang niet alleen meer via telefoon of e-mail plaats, maar ook via social media en chatbots bijvoorbeeld. Daarover sprak Alexander de Ruiter, CEO van OBI4wan op het CustomerFirst Congres.
Om uw klantcontact te verbeteren, moeten uw agents over de juiste informatie beschikken uit alle relevante kanalen. Evolve IP heeft daar samen met OBI4Wan en Polly.help nu een antwoord op.
Alexander de Ruiter, CEO van OBI4wan.
“Met deze strategische samenwerking voorzien we nog meer organisaties in de Benelux van een krachtige en klantgerichte contact center oplossing.”
Cees Zwezerijn, CEO van Polly Kennismanagement
“Onze kennisbank oplossing is zo intelligent dat we deze aan alle mogelijke klantcontactkanalen kunnen koppelen.”
Leon Schuurmans, Managing Director Evolve IP Europe
“Het bieden van 1 totaaloplossing voor het gestructureerd afhandelen van het inkomende klantcontact is in de huidige tijdsgeest niet meer voldoende. De impact van social media is enorm en daar moet je als organisatie snel op acteren. Het integreren met social engagement via OBI4wan en met de kennisbankoplossing van Polly Kennismanagement is dan ook een logische stap voor ons.”
Meer informatie? Lees het hele artikel