Ken je TKC fresh al? TKC digital biedt samen met Freshworks innovatieve customer engagement software aan, om de beleving van jouw klanten nog verder te optimaliseren. Eén van de producten is de TKC fresh kennisbank. Met een goed georganiseerde kennisbank sta je altijd direct klaar voor je klant. Weten wat de handigste features zijn van de TKC fresh kennisbank? Je leest het hier!
1. Binnen no-time het juiste antwoord
Je veeleisende klanten verwachten op elk moment razendsnel het juiste antwoord. Het maakt daarbij niet uit via welk kanaal ze de vraag stellen. Met de TKC fresh kennisbank heb je één bron voor het juiste antwoord via je website, portals, mobiele app, de chat of de medewerker aan de telefoon. Doordat je werkt met één bron die aanpasbaar is voor elk kanaal, weet je zeker dat je altijd hetzelfde antwoord geeft, op de best passende manier.
2. Perfect aanpasbaar aan je organisatie én je klant
Gemak dient de mens. Dit geldt voor je klanten, maar ook voor je medewerkers. Zo is de kennisbank cloudbased, bijzonder gebruiksvriendelijk en kun je er informatie in allerlei vormen in kwijt. Zowel tekst, afbeeldingen, video’s en documenten: het kan allemaal. Ook kun je binnen de kennisbank gemakkelijk samenwerken met collega’s, waardoor je de inhoud verder kunt optimaliseren. Bovendien ondersteunt de kennisbank meerdere talen als je in verschillende landen actief bent.
3. Direct inzicht in de resultaten
Natuurlijk ben je continu bezig om de klantervaring nog verder te verbeteren. Je wilt tenslotte de verwachtingen van je klanten het liefst overtreffen. Dit kan alleen als je snel bij kunt sturen en daarom heb je snel inzicht nodig in de resultaten, op elk gewenst moment. De TKC fresh kennisbank geeft je die informatie duidelijk en snel.
4. Altijd bezig met verbeteren
Wat op het ene moment een goed antwoord is, kan even later alweer veranderd zijn. Daarom houdt de kennisbank altijd rekening met de context van de vraag en werkt de software zelflerend. Bovendien gaat de kennisbank altijd een stapje verder door proactief een vervolgvraag te stellen of extra informatie te geven als dat leidt tot een hogere klanttevredenheid. Natuurlijk is de kennisbank SEO-vriendelijk. Wanneer klanten je site benaderen via een zoekmachine, krijgen ze ook op die manier het antwoord dat ze zoeken.
5. Naadloze integratie met de andere producten
De kennisbank is één, maar de resultaten van TKC fresh worden nog beter als je meerdere producten combineert. Integreer bijvoorbeeld de chat(bot), case management of CRM-functionaliteit met je kennisbank. Zo profiteer je optimaal van alle voordelen die deze totaaloplossing biedt.
TKC fresh ook in jouw organisatie?
Klinkt de TKC fresh kennisbank interessant? We denken graag met je mee over de mogelijkheden binnen jouw organisatie! Zo zorgen we altijd voor een implementatie op maat. Onze ervaren Freshworks consultants en technisch consultants richten het systeem in op jouw specifieke wensen. Wij trainen je medewerkers en leveren support waar nodig.
Meer weten?