Steeds meer klanten stellen hun vraag aan organisaties via google, mobile, chatbots en online. Daarmee verschuift de aandacht naar digitale kanalen, maar hoe speel je daar nu echt op in als organisatie? Klanten verwachten steeds meer en de vaak toch al lastige bedrijfsmodellen worden veelal verder uitgebreid met technologie-gedreven toepassingen en oplossingen. Nieuwe toepassingen worden vaak bovenop de oude geplempt als een snelle fix. Maar daarmee lossen we het probleem vaak niet op en daar zit de klant niet op te wachten!
Wij zijn leiders in digitale transformatie. We weten dat het toepassen van technologie slechts een gedeelte van de oplossing is. Waar het om gaat is: denken vanuit de klant en deze centraal te stellen binnen organisaties. Marktleiders worden niet bepaald door de hoeveelheid technologie die ze inzetten, maar hoe ze hun dienstverlening aanpassen op het gedrag en de verwachting van de klant. De klantreis staat voorop en moet leidend zijn in alle beslissingen die je maakt binnen je organisatie.
Dat technologie de dienstverlening kan verbeteren staat buiten kijf, maar hoe zet je techniek in zodat er een optimale balans is tussen operationele efficiëntie en het belang van de klant?
Bij TKC digital kijken we naar elk onderdeel van jouw bedrijfsmodel en helpen we je met het definiëren van concrete verbeterpunten die zowel de klant als de organisatie helpen. We beginnen met het luisteren naar je klant. Vervolgens starten we met het organiseren van al je kennis en om vanaf daar te bedenken hoe technologie je helpt bij het in één keer beantwoorden van de klantvraag. Kijk waar je naar toe wilt en werk van daaruit terug.
Onze digitale expertise, onze chatbot consultants en onze jarenlange ervaring met klantgerichte service content helpen je bij het maken van de juiste keuzes. Keuzes gericht op digitale disruptie waarin de klant centraal staat.
Is jouw organisatie klaar voor de shift to digital in 2020? We love to help you!