Het vliegt overal om de oren. Steeds meer organisaties zetten een live chat service in. Maar moet u dan ook echt met deze dienst beginnen?
Om kort een antwoord op de vraag te geven: ja, begin er zo snel mogelijk mee. Live chat begint steeds belangrijker te worden, vooral met het oog op de veranderingen in het gedrag van klanten. Natuurlijk heeft niet iedere organisatie er evenveel baat bij (de behoefte verschilt per type product/dienst en de grootte van het bedrijf), maar wij vinden dat een live chat service nooit fout kan gaan! Waarom? Hieronder 3 redenen waarom live chat service onmisbaar is.
1. Een live chat service is snel en direct
In een digitale wereld waarbij klanten via smartphones en tablets altijd toegang tot communicatiekanalen hebben, is een live chat service een perfecte aanvulling op de bestaande gang van zaken. In plaats van een bericht op een Facebook-pagina of Twitter achter te laten, krijgen klanten met een live chat service direct respons. Het is sneller en de drempel om contact op te nemen is nóg lager. Mits er natuurlijk een goed team op de live chat service staat. Een live chat service hebben is 1 ding, goede medewerkers is een heel ander verhaal!
Meer weten?
De andere punten weten? Er zijn natuurlijk veel andere voordelen die vast zitten aan live chat. Alles weten? Lees het volledige artikel op www.teletrain-talent.nl!