Voor huurders van de Alliantie is het belangrijk dat ze prettig en veilig wonen en 24/7 bij hun woningcorporatie terecht kunnen als dat nodig is. Met het oog op kwaliteit, flexibiliteit en verbetering in klantcontact heeft de Alliantie VANAD als partner gekozen voor de bereikbaarheid van hun klantenservice.
Snel, direct en klantvriendelijk
De Alliantie heeft VANAD als partner gekozen om te ondersteunen in klantcontact. ‘In één keer goed, zo snel mogelijk en klantvriendelijk!’, dat is waar onze klantenservice voor staat” vertelt Simone Keiman, teamleider klantenservice bij de Alliantie. “VANAD ondersteunt ons, sinds vier weken, naar volle tevredenheid om hieraan te voldoen.
Eén gezamenlijk klantdoel
Vooral het enthousiasme, de betrokkenheid en open communicatie is de Alliantie opgevallen: “De groep van VANAD is erg enthousiast en leergierig, dit was te merken aan de goede vragen die werden gesteld tijdens de inwerkperiode. Ook de communicatie tussen VANAD en de Alliantie verloopt prettig en efficiënt, dit is van groot belang om onze klanten goed van dienst te kunnen zijn, want daar doen we het uiteindelijk allemaal voor,” aldus Simone Keiman.
Teamverband
Yvonne de Keijzer, general manager VANAD Engage, over de samenwerking met de Alliantie: “Wat ik heel leuk en mooi vind, is dat we op dezelfde lijn zitten. Vanaf het begin zijn we heel open naar elkaar en is er ook veel vertrouwen in elkaar.” Wat volgens haar het geheim is als partner in klantcontact voor woningcorporaties? “Hart voor de klant. Met ondersteuning van VANAD Aloha, ons contactcenterplatform in de cloud, zijn we goed bereikbaar en kunnen we woonsituaties goed inschatten en huurders verder helpen,” aldus Yvonne de Keijzer.