Vanaf 1 oktober is Danitsja Goossens onze nieuwe collega. Na 17 jaar (!) bij Randstad te hebben gewerkt, heeft ze voor een nieuwe uitdaging bij VANAD gekozen. Waarom is ze na al die jaren van baan geswitcht? En wat heeft haar in VANAD aangetrokken? Voor iedereen die nieuwsgierig naar haar is, hebben we alvast 5 vragen aan Danitsja gesteld.
Wat was de vonk die jou deed overslaan om na 17 jaar over te stappen van Randstad naar VANAD?
Randstad is (en blijft) mijn eerste liefde waar ik heel veel plezier heb gemaakt en ontzettend veel heb geleerd. Maar na 17 jaar werd het tijd voor een nieuwe stap. Ik houd écht van klantcontact verbeteren. Hoe kun je nou klanten blij maken? Hoe zorg je ervoor dat een klant die online koopt steeds weer bij je terugkomt? Daar wilde ik graag naar terug. VANAD is heel gespecialiseerd in Customer Experience (CX) verbeteren. Arthur en Arnoud zijn echt ondernemers, dat vind ik echt tof! Ik ben heel ‘geel’: creatief en conceptueel denken, kansen zien! In een corporate omgeving is dat wat lastig, omdat dat ook soms een risicovermijdende omgeving is. Natuurlijk kijken Arthur en Arnoud ook naar risico’s, maar met een goed verhaal en gedegen plan hoop ik meer de ruimte te krijgen dan in een corporate bedrijf.”
Lees hier de antwoorden op de andere 4 vragen die we aan Danitsja stelden.