Genesys, wereldwijd marktleider in omnichannel-oplossingen voor customer experience en contact centers, pakt weer groots uit tijdens Multichannel 2018 op 18 en 19 april in De Fabrique. Thema van het Genesys Multichannel Theater is dit jaar ‘Contact Center 2020; Are You Prepared?’
Centraal staan de nieuwe technologieën en ontwikkelingen die op redelijk korte termijn het contact center gaan binnenkomen. Omdat klanten er om vragen of omdat organisaties er hun dienstverlening weer een stap verder mee kunnen brengen. Genesys laat onder andere zien hoe Virtual Reality kan worden ingezet voor het klantcontact en hoe belangrijk het is om de mogelijkheden van Artificial Intelligence (AI) en agenten van vlees en bloed te combineren in Blended AI.
Farid Tabarki en Martine Ferment
Externe keynote speaker is Farid Tabarki, founding director van Studio Zeitgeist en columnist bij Het Financieele Dagblad. Hij zal in het Genesystheater dieper ingaan op veranderingen in de contact center business en de invloed daarvan op organisaties.
Martine Ferment deelt haar visie en best practices over Artificial Intelligence (18 april) en over multi- en omnichannel (19 april). Naast haar werkzaamheden voor Ferment Management is zij voorzitter van de stichting Klantinteractie Research Center, auteur van contact-centerpublicaties en docent op diverse MBA- en Masteropleidingen.
De praktijk
Centraal Beheer en Cloudoe vertellen hoe zij uit het niets op korte termijn een contact center van 400 seats realiseerden voor Serious Request met behulp van PureCloud. Een interessant verhaal voor iedereen die snel wil kunnen schalen met een contact center en locaties. Daarnaast geven diverse demo’s een goed beeld van de mogelijkheden van de Genesys-platforms.
Aanmelden
Multichannel 2018 is gratis toegankelijk maar registratie is wel verplicht. Registratie en aanmelding voor de verschillende sessies kan op www.multichannelconference.nl/genesys.