Hoe vergroot je de invloed van een medewerker op zijn rooster en zorg je dat de bezetting toch voldoende wordt afgestemd op de behoeften van de klant? Hoe verhoog je hierdoor de medewerkertevredenheid in een klantcontactcenter?
Als WFM-er bij Nationale Nederlanden heeft Guus Genuit ervaring opgedaan met de verschillende vormen van roostering in Verint Workforce Management en is hierdoor in staat de voor- en nadelen van de verschillende vormen te laten zien. In deze sessie zal Guus je meenemen in de verschillende vormen van roostering, hoe deze worden toegepast bij Nationale Nederlanden en waar je rekening mee moet houden bij de implementatie.
Tijdens Engage on the Road Benelux delen Verint klanten hun kennis, ervaringen, uitdagingen en plannen rondom customer en employee engagement met u en andere Verint klanten en relaties. Meld u nu aan via www.verint.com/engage-on-the-road/benelux en we zien u graag op dinsdag 26 september in 1931 Congrescentrum in ’s-Hertogenbosch!