Donderdag 6 juli organiseerde VANAD Group de eerste internationale Round Table voor leden van de Callcenter Club (CCC) Duitsland. Dit terugkerende event met wisselende hosts, is bedoeld om ervaringen uit te wisselen op het gebied van customer contact.
De leden van de CCC kwamen bijeen op de VANAD Campus om over de recente internationale ontwikkelingen binnen de customer contact wereld te praten. Deze editie van de Round Table vond voor het eerst plaats buiten Duitsland.
De agenda van de dag bevatte de volgende onderwerpen.
- Wie wij zijn als VANAD Group
- De Happy People filosofie
- Work From Home in de Praktijk
- VANAD Campustour door Kelly Ufkes
- De toekomst van de Klantcontactcenter branche
Daarnaast werd er natuurlijk heerlijk gegeten en was er voldoende ruimte om te netwerken. De dag werd afgesloten met een fantastisch avondprogramma met als hoogtepunt een rondvaart door het prachtige Rotterdam met de watertaxi, en drankjes op de SS Rotterdam.
Voor vragen naar aanleiding van dit artikel of meer informatie kunt u contact opnemen met International Channel Manager Steffi Brodkorb.