Op de vooravond van de cruciale wedstrijd van het Nederlands elftal tegen Luxemburg, kijken wij net als de Kleine generaal, hoe we onder hoge druk, het verschil in klantcontact kunnen maken.
Benieuwd welke innovaties kunnen helpen uw klantcontact verder te verbeteren? Op zoek naar het verbeteren van klant- en medewerker ervaring? Of benieuwd hoe uw vakgenoten met hedendaagse uitdagingen omgaan? Op donderdag 8 juni zullen we laten zien hoe u het verschil kunt maken.
Het uitzicht aan zee, de ambiance van Grand Hotel Huis ter Duin, de enthousiaste sprekers en een glimp van het NL elftal, staan garant voor inspiratie, interessante ontmoetingen en een fantastische dag!
Tijdens deze 6e editie laten wij u kennis maken met dé experts op hun vakgebied. Zij laten aan de hand van voorbeelden zien hoe prestaties naar een hoger niveau worden gebracht door de inzet van de nieuwste technologieën. Bij deze nodig ik u van harte uit om deel te nemen aan ons seminar.
Interesse in het Smart Thinking Seminar?
Wilt u nieuwe inzichten in klantgericht ondernemen en netwerken met vakgenoten?
Schrijf u direct in via onderstaande knop:
Schrijf nu in want er zijn een beperkt aantal plaatsen beschikbaar!