Thuiswerken is een groeiend fenomeen. Zes procent van alle klantcontacten wordt vanuit huis afgehandeld. Steeds meer organisaties zijn geïnteresseerd in een thuiswerkende klantenservice, maar hebben brandende vragen over deze nieuwe manier van werken. Wat zijn de voor- en nadelen, welke resultaten zijn aantoonbaar beter, hoe stuur je medewerkers aan en hoe borg je kennis? Schrijf je in voor onze vijfde Learn & Go Work from Home en wij geven jou de handvatten om aan de slag te gaan met thuiswerken.
Alles wat je wilt weten over Work from Home, wordt beantwoord tijdens ons twee uur durende Learn & Go Seminar op dinsdag 25 april aanstaande. We organiseren een ochtendsessie om 10:00 uur en middagsessie om 14:00 uur.
Anton Bouwmeister en Marlene Plaß, advocaten bij Kempenaer Advocaten, en Steffi Brodkorb, International Channel Manager VANAD Group, spreken over het onderwerp Work from Home. In een exclusieve setting met managers uit het bedrijfsleven bespreken zij de uitdagingen en unieke aspecten van een Customer Contact Center vanuit huis. Dennis Boer, Business Improvement Manager VANAD Group, leidt de sessie en neemt de deelnemers mee langs alle touch points van de Work from Home journey. Reacties op onze vorige seminars door deelnemers vind je hier.
Meld je direct aan. Het seminar is gratis toegankelijk en bovenal een learning experience. Na registratie ontvang je een bevestiging van jouw deelname.
Graag tot ziens tijdens één van onze seminars!