Cloud biedt geweldige mogelijkheden voor schaalbare en flexibele customer service. Maar er is veel kaf onder het koren. Waarop moet u letten? En hoe past u Cloud in binnen uw bestaande customer contact infrastructuur?
U bent van harte uitgenodigd voor het seminar Omni-Channel Customer Service uit de Zipwire Cloud van Aspect Software en DDM Consulting.
We hebben een kort en krachtig programma samengesteld om u bij te praten over de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van Cloud Computing en Customer Service.
Deelname is kosteloos; het aantal deelnemers is beperkt.
Datum: 26 Maart 2015
Locatie: Van Der Valk Hotel Breukelen
Programma:
9:30 Ontvangst
10:00 Welkom
___Ruud Loppies Director Aspect Benelux & Denemarken
10:05 Consumer engagement 20/20
___Joe Gagnon SVP General Manager Cloud Solutions Aspect
10:40 Customer Service uit de Zipwire Cloud
___Rijk van Ooijen Directeur DDM Consulting NL
11:10 Pauze
11:30 Zipwire live demo
___Rob Mulder Solution Engineer DDM Consulting
12:00 Vragen en discussie
12:30 Afsluiting en lunch
Aanmelden kan via event@ddmconsulting.eu