Het Nederlands Instituut van Psychologen (NIP) introduceert het nieuwe werken en heeft met Online Bedrijfstelefonie inclusief contact center functionaliteit van Mtel haar communicatieoplossing gevonden.
Met de inzet van deze cloud communicatie omgeving stelt de grootste beroepsvereniging van psychologen in Nederland haar medewerkers in staat om eenvoudig de persoonlijke bereikbaarheid te organiseren.
Eenvoudig flexwerken
Met behulp van Online Bedrijfstelefonie kan iedere medewerker van NIP op elk willekeurig toestel inloggen en telefoongesprekken ontvangen op een vast of mobiel toestel. Op die manier kunnen de medewerkers van NIP gemakkelijk flexwerken.
Contact Center functionaliteit
De afdeling Informatievoorziening krijgt de beschikking over Contat Center functionaliteit van Mtel. Met deze functionaliteit kunnen inkomende telefoongesprekken efficiënt worden afgehandeld en krijgt NIP beter inzicht in het verkeersaanbod. Daarnaast krijgen alle medewerkers automatisch een klantkaart getoond dankzij de standaard integratie met het CRM-systeem.
GespreksPartner in klantcontact
Met de slimme cloud oplossingen van Mtel krijgt het NIP een flexibele en schaalbare set aan communicatietools welke het nieuwe werken volledig ondersteunen. Het NIP heeft met Mtel een echte GespreksPartner in klantcontact gevonden. Beide organisaties gaan een hechte samenwerking aan om de leden een nog betere dienstverlening te bieden.
Meer informatie over Online Bedrijfstelefonie vindt u na de klik!